Η Chipita αποτελεί µία από τις µεγαλύτερες ελληνικές βιοµηχανίες τροφίµων και αναγνωρίζεται ως leader στον ευρύτερο κλάδο των snack και των τυποποιηµένων τροφίµων µε βάση το αλεύρι στην Ελλάδα και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Ξεκίνησε ως µία ελληνική εταιρεία των 3 εκατ. ευρώ και εξελίχθηκε σε µία διεθνή εταιρεία των 600 εκατ. ευρώ, µία από τις µεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής και εµπορίας τυποποιηµένων αρτοσκευασµάτων µε παραγωγικά εργοστάσια σε 6 χώρες (Ελλάδα, Ρουµανία, Βουλγαρία, Πολωνία, Ρωσία & Αµερική), προϊόντα σε περισσότερες από 45 χώρες και πώληση σε περισσότερα από 570.000 σηµεία.

Το 1991 αποτέλεσε ιστορικό σταθµό για την Chipita, αφού ήταν από τις πρώτες εταιρείες που παρήγαγε συσκευασµένο κρουασάν, που την εδραίωσε ως δηµιουργό και ηγέτη µίας νέας κατηγορίας σνακ, αυτή των κρουασάν. Το 1992 διευρύνει περαιτέρω την κατηγορία, µε τα mini κρουασάν, που πρώτη εισάγει στην αγορά. To 1994 η Chipita εισάγεται στο Χρηµατιστήριο Αξιών Αθηνών και το 1995 ξεκινά τη διεθνή εξάπλωση της, µε τα 2 πρώτα εργοστάσια στη Βουλγαρία και την Πορτογαλία.

Η αγορά των κρουασάν είναι ο κύριος πυρήνας δραστηριοποίησης της εταιρείας, µε καταξιωµένες µάρκες, το 7Days και το Molto.  Η µάρκα 7Days είναι συνυφασµένη µε την υψηλή ποιότητα, τη διαρκή αναβάθµιση, µε την ισχυρή παρουσία και ηγετική θέση σε πολλές χώρες της Ευρώπης, ενώ το Molto διακρίθηκε γρήγορα σε Νο 1 µάρκα στην Ελλάδα, λόγω του απολαυστικού συνδυασµού αφράτης ζύµης και πλούσιας γέµισης αλλά και της µοντέρνας εικόνας του (οι επιτυχηµένες διαφηµιστικές καµπάνιες, οι έντονες προωθητικές ενέργειες, κυρίως προς το νεανικό κοινό, αλλά και οι µεγάλες χορηγίες συνέβαλαν στην εκτόξευση των πωλήσεών του).

Η επόµενη µεγάλη καινοτοµία έρχεται µε το λανσάρισµα των 7Days Bake Rolls, ένα νέο σε πανευρωπαϊκή κλίµακα προϊόν, όπου από την πρώτη στιγµή της εµφάνισης τους προκάλεσαν «επανάσταση» στην αγορά των αλµυρών snack. Πρωτοπόρα και µοναδικά, λόγω σχήµατος, σύστασης αλλά και γεύσεων και µε την συνεχή και έντονη διαφηµιστική υποστήριξη κέρδισαν αµέσως το καταναλωτικό κοινό. Σήµερα τα 7Days Bake Rolls κυκλοφορούν σε περισσότερες από 10 χώρες στην ΕΕ κατέχοντας ηγετική θέση µέσα στα αλµυρά snack. Οι πωλήσεις του προϊόντος αυξάνονται µε 2ψήφιο ρυθµό ανάπτυξης µέχρι το 2004.

Η εταιρεία έχει ισχυρή θέση και σε άλλες κατηγορίες snacks, όπως τσουρέκια, strudel, cakes, µπισκότα, πρόσφατα σε µπάρες δηµητριακών µε την υπογραφή της µάρκας 7Days και στα σοκολατοειδή µε τη µάρκα Finetti.

Η Chipita το 2006 γίνεται µέλος του οµίλου Vivartia, ως Κλάδος Αρτοποιίας & Ζαχαρωδών, µέχρι και τον Ιούνιο 2010.

Ο ευρύτερος στόχος της εταιρείας, εστιάζεται: στη συνεχή προσπάθεια ανάπτυξης, και διάθεσης καινοτοµικών προϊόντων διατροφής, µε τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιµής, αλλά και στην αναζήτηση διείσδυσης σε νέες αγορές, για την ικανοποίηση των αναγκών εκατοµµυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσµο.

Με βασικό χαρακτηριστικό την καινοτοµία και την εξωστρέφεια, η εταιρεία εξελίσσεται, διαµορφώνοντας νέα δεδοµένα στις αγορές που δραστηριοποιείται, προβάλλοντας ταυτόχρονα τον σεβασµό της στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Ηµεροµηνίες σταθµός
1973:
Ίδρυση της Chipita µε κύριο αντικείµενο την παραγωγή & εµπορία αλµυρών snacks από καλαµπόκι.
1991: Παραγωγή συσκευασµένου κρουασάν. 1992: Παραγωγή των mini κρουασάν.
1995: Ξεκινά η διεθνής εξάπλωση µε τα εργοστάσια στη Βουλγαρία και την Πορτογαλία και καινοτοµικό λανσάρισµα νέα κατηγορίας, 7Days Bake Rolls.
2010: Απόσχιση της Chipita από τον Όµιλο Vivartia.