Ως «συνέχεια του μακρού επενδυτικού της πλάνου» χαρακτηρίζει η εταιρεία Χαλβατζής Μακεδονική την επένδυση ύψους €871.349,43 που εντάχθηκε στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου στα τέλη Σεπτεμβρίου 2022.

Το σχετικό εγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αφορούσε την επέκταση της δυναμικότητας μονάδας μεταποίησης κηπευτικών προϊόντων και περιλάμβανε φορολογικές απαλλαγές για τη συμβατική επένδυση.

«Επενδύουμε με συνέπεια στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεών μας τόσο σε κτηριακές επεκτάσεις, όσο και σε μηχανολογικό εκσυγχρονισμό. Ενισχύουμε τις προσπάθειές μας για τη δημιουργία αξίας. Επενδύουμε στην επιστήμη και την καινοτομία. Επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας κατεύθυνση για τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής και συμβάλλοντας σ’ ένα πιο υγιές και βιώσιμο μέλλον», εξήγησε στο FOODReporter ο διευθυντής πωλήσεων της Χαλβατζής Μακεδονική, Κωνσταντίνος Ζορμπάς.

Η εταιρεία θεωρεί «ορόσημο» το 2022, στο πρώτο εννεάμηνο του οποίου πέτυχε ανάπτυξη 25%, «επενδύοντας στο brand Αγρόκηπος Χαλβατζή και στους τρεις πυλώνες ολιστικής φυτικής διατροφής στην οποία στηρίζεται, δηλαδή φρουτοσαλάτες μέσα σε χυμό φρούτων, λαχανικά στον ατμό και έτοιμες σαλάτες σιτηρών και οσπρίων», όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Ζορμπάς. «Το 2022 είναι μια εξαιρετική χρονιά, φτάσαμε στο ορόσημο των 50 χρόνων λειτουργίας μας, πρόκειται για μια γιορτή μισού αιώνα πάθους για την υγιεινή διατροφή, αλλά και την ποιότητα», πρόσθεσε.

Οι νέες τάσεις μετασχηματίζουν τις καταναλωτικές συνήθειες
Ο κ. Ζορμπάς, ωστόσο, παραδέχτηκε ότι «ο κλάδος βρίσκεται σε σταυροδρόμι»:

«Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν νέες τάσεις, συνήθειες και τρόπο ζωής. Βρισκόμαστε ήδη στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και ζούμε έναν μετασχηματισμό της κοινωνίας που είναι διαφορετικός από οτιδήποτε έχουμε βιώσει πριν, παρουσιάζοντάς μας προκλήσεις, αλλά και μεγάλες ευκαιρίες», σημείωσε.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Χαλβατζής Μακεδονική, έκανε επιλογές και επενδύσεις με στόχο να ευδοκιμήσει η εταιρεία στο νέο περιβάλλον και να εξασφαλιστεί η συνεχής της επιτυχία. «Μέσω της καινοτομίας μπορούμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ζουν μια πιο ισορροπημένη υγιεινή ζωή.

Η καινοτομία είναι η κληρονομιά μας, δηλαδή το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίστηκε το brand Αγρόκηπος Χαλβατζή και ταυτόχρονα, βασικός παράγοντας για μελλοντική επιτυχία. Συνεπώς, επενδύουμε διαρκώς στην τεχνογνωσία και το ταλέντο που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για τους καταναλωτές μας», κατέληξε ο διευθυντής πωλήσεων της Χαλβατζής Μακεδονική.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter