Στα 220,19 εκατ. ευρώ αυξήθηκε το 2023 ο τζίρος της κρητικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, που έχει φτάσει πλέον τα 40 καταστήματα και στους τέσσερις νομούς της Κρήτης.
Οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν σχεδόν κατά 30 εκατ. ευρώ μέσα σε έναν χρόνο (2022: 190,86 εκατ. ευρώ), ενώ η αύξηση του τζίρου πέρασε και στην κερδοφορία: τα καθαρά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 16,87 εκατ. ευρώ, έναντι 12,68 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους έκλεισαν στα 12,98 εκατ. ευρώ, έναντι 9,71 εκατ. το 2022.
Τα καθαρά κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 23,03 εκατ. ευρώ, ή 10,5% επί του κύκλου εργασιών, έναντι 18,52 εκατ. ευρώ ή 9,7% επί του κύκλου εργασιών στη χρήση 2022.
Ενδεικτική της βελτίωσης των οικονομικών μεγεθών της Χαλκιαδάκης, η οποία ελέγχεται από τον όμιλο Σκλαβενίτη, είναι η πρόταση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας για διανομή μερίσματος συνολικού ποσού 12 εκατ. ευρώ και αμοιβών μελών ΔΣ ποσού 843.621,73 ευρώ, από το σωρευμένο υπόλοιπο κερδών εις νέο.
Σημειωτέον ότι για τις δύο αμέσως προηγούμενες χρήσεις η Χαλκιαδάκης είχε διανείμει μέρισμα λίγο πάνω από τα 9 εκατ. ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter