Το Carrefour Market Attrazione 2.0 λειτουργεί σε περίπου 2.500τμ, με πάνω από 16.000 SKU και με έμφαση στις προωθητικές ενέργειες, τις χαμηλές τιμές και τα προϊόντα τοπικών παραγωγών. Επίσης, στο κατάστημα αφιερώνεται ειδικό τμήμα σε προϊόντα βιολογικά, χωρίς γλουτένη, vegetarian και vegan. Το κατάστημα λειτουργεί 24/7.

Το Carrefour Express 3 Minuti είναι ένα κατάστημα convenience, πολύ μικρότερο (περίπου 160τμ) και επικεντρωμένο στο food to go (έτοιμο φαγητό για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό), ενώ παράλληλα παρέχει στους πελάτες μια σειρά υπηρεσιών, όπως εκτύπωση φωτογραφιών, κάρτες κινητής τηλεφωνίας και μεταφορά χρημάτων.

Το Superco discount είναι εκπτωτικό κατάστημα 1.500τμ με 6.300 SKU. Διαθέτει επίσης ντελικατέσεν, είδη αρτοπωλείου, ψητοπωλείο και κρεοπωλείο.

Η αλυσίδα λειτούργησε πιλοτικά αυτά τα καταστήματα σε τρεις διαφορετικές πόλεις της Ιταλίας, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό στο σύνολο των αγορών όπου δραστηριοποιείται.

Επίσης, πρόσφατα ανακοινώθηκε πως ο Alexandre Bompard αναλαμβάνει Chairman και CEO της αλυσίδας στη θέση του Georges Plassat, ο οποίος αποχώρησε λόγω συνταξιοδότησης. Ο Bompard προέρχεται από διαφορετικό κλάδο της λιανικής και συγκεκριμένα από την αλυσίδα FNAC, όπου ηγήθηκε, μεταξύ άλλων, του ψηφιακού μετασχηματισμού της.