Τα επόμενα βήματά της όσον αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου των σούπερ μάρκετ Carrefour στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία και σε άλλες βαλκανικές χώρες ετοιμάζει η Retail & More του ομίλου AVE. Ήδη στην Ελλάδα η Retail & More, που έχει υπογράψει Master Franchise Agreement με την Carrefour, έχει ανοίξει περισσότερα από 40 καταστήματα Carrefour στην Ελλάδα, τα 15 εκ των οποίων είναι εταιρικά, ενώ στη Βουλγαρία, όπως διαβάσατε πρώτοι στο FOODReporter, τον περασμένο Μάρτιο η επωνυμία «Carrefour» επέστρεψε (μέσω της Retail & More) στη χώρα για πρώτη φορά μετά από σχεδόν δέκα χρόνια, με το άνοιγμα δύο Carrefour market στη Σόφια και ενός Carrefour express στη Βάρνα.
Το πλάνο ανάπτυξης για την αγορά της Βουλγαρίας περιλαμβάνει το rebranding 22 καταστημάτων Parkmart και Aldo της Parkmart Holding του Βούλγαρου επιχειρηματία Ντόμπρομιρ Αντόνοφ εως τον Σεπτέμβριο. ενώ για την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας σχεδιάζεται η δημιουργία τουλάχιστον τεσσάρων εταιρικών flagship καταστημάτων σε Σόφια και Φιλιππούπολη (Πλόβντιβ). Επίσης, εξετάζεται η δυνατότητα μιας τουλάχιστον εξαγοράς τοπικής αλυσίδας για να ενισχυθεί το δίκτυο της Carrefour στη Βουλγαρία. Όμως πέρα από την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, η Retail & More έχει υπογράψει side letter με τον όμιλο Carrefour για αποκλειστικότητα σε τέσσερις ακόμα βαλκανικές χώρες: Σερβία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο. Φιλοδοξία της εταιρείας είναι να υλοποιήσει ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης στις χώρες αυτές, παράλληλα με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία.
Στην Ελλάδα εντός του 2024 κάρτα πιστότητας και Carrefour Bio
Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, η Retail & More σχεδιάζει τη λειτουργική ενσωμάτωση των καταστημάτων economy και το rebranding τους σε Carrefour express στο πρώτο εξάμηνο του έτους, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία και το brand awareness της και στην Αττική. Παράλληλα, συνεχίζει την ανάπτυξη δικτύου νέων καταστημάτων εταιρικών και franchise με στόχο 30 νέα καταστήματα, έτσι ώστε το δίκτυο να υπερβαίνει τα 70 καταστήματα στο τέλος του έτους. Μάλιστα, ένα από τα νέα καταστήματα που προγραμματίζεται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του έτους θα είναι ένα πιλοτικό Carrefour Bio με βιολογικά προϊόντα.
Επιπλέον, υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης των stores concepts και formats της Carrefour, η εταιρεία σχεδιάζει την είσοδο στο quick commerce το πρώτο εξάμηνο του έτους και στο e-commerce στο δεύτερο εξάμηνο, εγκαινιάζοντας την omnichannel στρατηγική της Carrefour. Το πλάνο επέκτασης του δικτύου θα υποστηριχθεί από ανάπτυξη εργαλείων πιστότητας, με λανσάρισμα της κάρτας πιστότητας τον Σεπτέμβριο του 2024. Επίσης, η διοίκηση του ομίλου AVE εξετάζει διάφορες ευκαιρίες εξαγορών που παρουσιάζονται.
Ταυτόχρονα, ο όμιλος AVE βρίσκεται σε συζητήσεις για έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας, με πρώτες χώρες-στόχους την Κύπρο και τη Βουλγαρία, ενώ συνεχίζει εντατικά την ενίσχυση των τοπικά παραγομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, δίνοντας έμφαση σε παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα που θα μπορούν να εξαχθούν σε άλλες χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος Carrefour.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter