Η Carrefour και η Brut. ανακοίνωσαν τη δημιουργία της Brut Shop, μιας εταιρείας που στοχεύει να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στη γαλλική αγορά εμπορίου που πραγματοποιείται με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το Brut Shop είναι ένας ιστότοπος όπου οι χρήστες θα μπορούν να συμμετέχουν σε ζωντανές αγορές και να κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων που μεταδίδονται απευθείας στα social media.

«Ενώνοντας τις δυνατότητες μας στο λιανικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε την πιο ισχυρή στην κατηγορία της πλατφόρμα εμπορίου στη γαλλική αγορά. Αυτή η νέα εμπειρία αγορών θα δημιουργήσει ανάπτυξη και αξία και για τις δύο εταιρείες μας», σχολίασε η Elodie Perthuisot, εκτελεστική διευθύντρια ηλεκτρονικού εμπορίου, δεδομένων και ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου Carrefour.

Να σημειωθεί ότι η Brut. θα έχει την πλειοψηφική ιδιοκτησία στο Brut Shop και θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της Carrefour. Η Brut. είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες ψηφιακών μέσων στην Ευρώπη, με περίπου 70 εκατομμύρια χρήστες ενώ αντιπροσωπεύει το 39% της αγοράς των μέσων ενημέρωσης στα κοινωνικά δίκτυα στη Γαλλία και απευθύνεται σε καταναλωτές ηλικίας 18 έως 34 ετών.