Το πρώτο της κατάστημα στη Γαλλία υπό την επωνυμία Atacadão άνοιξε πριν από λίγες μέρες η Carrefour, δοκιμάζοντας ένα νέο, υβριδικό μοντέλο σούπερ μάρκετ που συναντά ιδιαίτερη επιτυχία στη Βραζιλία.

Η Atacadão είναι μία αλυσίδα που απευθύνεται τόσο σε απλούς καταναλωτές, όσο και σε επαγγελματίες, με βασικά της χαρακτηριστικά τις χαμηλότερες τιμές και τις εκπτώσεις με βάση το πόσα τεμάχια αγοράζει κανείς: όσο περισσότερα τεμάχια, τόσο χαμηλότερη η τιμή. Δημιουργήθηκε το 1962 στη Βραζιλία και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Carrefour το 2007, έναντι 825 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ πριν φτάσει στη Γαλλία είχε ήδη επεκταθεί σε Κολομβία, Αργεντινή και Μαρόκο.

Το πρώτο κατάστημα Atacadão επί γαλλικού εδάφους άνοιξε σε προάστιο βόρεια του Παρισιού, σε σημείο όπου μέχρι πρότινος βρισκόταν κατάστημα της Carrefour με επιφάνεια 10.000 τετραγωνικών μέτρων. Στους διαδρόμους του μπορεί να βρει κανείς έως και 20.000 κωδικούς προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων και 3.000 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της Carrefour, με έμφαση κυρίως στα τρόφιμα. Για να μπορεί να προσφέρει χαμηλές τιμές, η Atacadão δεν τυπώνει διαφημιστικά φυλλάδια, τα προϊόντα παραδίδονται στο κατάστημα κατευθείαν από τους προμηθευτές και πωλούνται μέσα από τις παλέτες.

Η Carrefour αναμένει την ανταπόκριση των Γάλλων στο νέο concept, και βάσει αυτής θα κρίνει αν θα το επεκτείνει και σε άλλες περιοχές.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter