Η Carrefour ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά 4,1% το 2023. Σύμφωνα με την Nielsen, η Carrefour παρουσιάζει ταχύτερη ανάπτυξη από εκείνη των ανταγωνιστών της. Περίπου το 43,3% των πωλήσεών της σε όγκο είναι προϊόντα PL (ή MDD όπως είναι γνωστά στην Γαλλία), δηλαδή σε ποσοστό αντίστοιχο με του ηγέτη της γαλλικής αγοράς, την Ε. Leclerc. Φαίνεται ότι τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ προηγούνται της κούρσας των PL. Τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στα PL κατέχουν οι Aldi 82,5% (-1,5%) , Lidl 81,7% (+0,9%), Auchan Supermarché 45,9% (+2,6%) , Intermarché 43,8% (+2%), U 40,6% (+2,1%), Auchan 37,9% (+2%), Monoprix 33,6% (+1,7%), Cora 30,3% (+1,8%). «Πρωταθλητή στην ανάπτυξη της ιδιωτικής ετικέτας πέρσι», χαρακτήρισε την Carrefour ο δημοσιογράφος και αναλυτής του κλάδου Olivier Dauvers, προσθέτοντας: «Η κούρσα ανόδου των PL πλέον είναι αισθητή σχεδόν παντού. Μόνο η Aldi είδε την ποσόστωση της ιδιωτικής ετικέτας να μειώνεται. Αλλά και πάλι… στο 82,5%.».