Ο γαλλικός όμιλος γιορτάζει τα 20 χρόνια στενής συνεργασίας με τους αγρότες της χώρας και προβάλλει, με αφορμή τη συγκεκριμένη επέτειο, τη σταθερή προσήλωσή του στην προσφορά φρέσκων προϊόντων.

Ο τομέας των φρέσκων προϊόντων, μάλιστα, υποστηρίζεται από τον όμιλο ως ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία για την οικονομική της ανάκαμψη. Πριν από το 20 χρόνια, η Carrefour, έχοντας ως στόχο την εγγυημένη ποιότητα, προέλευση και ιχνηλασιμότητα των αγροτικών προϊόντων, εγκαινίασε τη σειρά Carrefour Quality Line.

Σήμερα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας, η Carrefour συνεργάζεται με 20.000 αγρότες, ώστε να έχει τη δυνατότητα καθημερινά να διανέμει τα φρέσκα προϊόντα τους, από όλη τη Γαλλία, στους καταναλωτές από τα καταστήματά της.

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το 90% των αγροτών που συμμετείχαν το 1992 στην πρώτη συμφωνία με την αλυσίδα, εξακολουθεί να αποτελεί μέρος του προγράμματος. Η συνεργασία του ομίλου και τα αποτελέσματά της σε επίπεδο παροχής φρέσκων προϊόντων, υποστηρίζεται με μια μαζική διαφημιστική καμπάνια, μέσω της οποίας το καταναλωτικό κοινό παρακολουθεί την πορεία των προϊόντων από το χωράφι μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ.