Αύξηση της τάξεως του 4,7% ανέφερε η Carlsberg στα συνολικά έσοδα του 2023, ήτοι 73,59 δισ. κορώνες. Ειδικότερα, σύμφωνα με την παρουσίαση των τελικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2023, στη ζώνη της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ο συνολικός όγκος των πωλήσεων της μειώθηκε κατά 4%, ενώ τα έσοδα της ανά εκατόλιτρο (hl) έφτασαν στο +17%.
ΝΑ Ευρώπη: Ανάπτυξη μεριδίου σε όλες τις αγορές εκτός της Ιταλίας
Όσον αφορά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, στην περιοχή σημειώθηκε σημαντική ανάπτυξη μεριδίου σε όλες τις αγορές με εξαίρεση την ιταλική αγορά. Αξιοσημείωτο δε το γεγονός ότι η Carlsberg ανέφερε αύξηση του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα και τη Σερβία, ενώ παρατηρήθηκε ανάπτυξη στην κατηγορία των premium και των προϊόντων της χωρίς αλκοόλ του χαρτοφυλάκιού της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη γενικότερα. Επιπλέον, σύμφωνα με τα οικονομικά της αποτελέσματα, η Carlsberg σημείωσε ότι υπήρχε διψήφια αύξηση εσόδων ανά hl στη συγκεκριμένη ζώνη δραστηριοποίησης, κυρίως λόγω των αυξήσεων των τιμών. Αναφορικά, βάσει των αποτελεσμάτων της, το 2024, η Carlsberg φιλοδοξεί να δει σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης CAGR γύρω στο 4-6% (προηγουμένως στο 3-5%).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter