Την αλλαγή του ονόματός της σε “The Campbell’s Company”, ανακοίνωσε η Campbell Soup αφαιρώντας στρατηγικά τη λέξη “Soup”, σύμφωνα με πηγές του European Supermarket Magazine.
Πρόκειται για μια κίνηση η οποία αντανακλά τη στροφή της εταιρείας προς άλλα συσκευασμένα τρόφιμα, όπως τις σάλτσες Rao’s και τα σνακ Goldfish. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Mark Clouse, δήλωσε ότι η Campbell’s επικεντρώνεται σε 16 βασικές μάρκες, όπως στα V8 ποτά και τις σάλτσες Prego.
Παρόλο που οι πωλήσεις της σούπας παραμένουν κρίσιμες για την οικονομική σταθερότητα της εταιρείας, η Campbell’s επενδύει ιδιαίτερα στα σνακ Goldfish, τα οποία αναμένεται να γίνουν το κορυφαίο brand της μέχρι το 2027, σύμφωνα με το European Supermarket Magazine.
Ξεκινάει πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους ύψους 250 εκατ. δολαρίων
Επιπρόσθετα, επισημαίνεται ότι η The Campbell’s Company ξεκινάει πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους ύψους 250 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να ενισχύσει τα κέρδη της.
Με την καταναλωτική ζήτηση να είναι υποτονική λόγω της αυξανόμενης προτίμησης για φθηνότερες εναλλακτικές, η Campbell αντιμετωπίζει πιέσεις από τον πληθωρισμό, καθώς και από τα νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος. Σημειώνεται ότι η Campbell’s σχεδιάζει να ζητήσει την έγκριση των μετόχων για την αλλαγή του ονόματός της στην επερχόμενη ετήσια συνέλευση, στοχεύοντας σε μια νέα εποχή ανάπτυξης και υψηλότερης αποδοτικότητας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter