Δύο νέες προσθήκες έρχονται με το νέο έτος στο χαρτοφυλάκιο της Campari Hellas, με τη διανομή τους από την εταιρεία να ξεκινά από τον ερχόμενο Ιανουάριο. Η μία προσθήκη αφορά στο γαλλικό κονιάκ Courvoisier, το οποίο ο όμιλος Campari απέκτησε εντός του 2024 από τη Suntory Global Spirits και στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του έτους θα συνεχίσει να διακινείται από τη Δυναμική, ενώ από την 1η Ιανουαρίου περνά υπό τη διαχείριση της Campari Hellas.

Η δεύτερη προσθήκη είχε προαναγγελθεί από τον μέχρι πρότινος managing director της ελληνικής θυγατρικής, Γιάννη Στράτο, τον περασμένο Ιούνιο: είναι η σαμπάνια Lallier, που θα είναι η πρώτη σαμπάνια στο χαρτοφυλάκιο της Campari Hellas. Και τα δύο αυτά ποτά ανήκουν στην κατηγορία των premium, που παρά τις οικονομικές προκλήσεις της εποχής παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση, καθώς πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να πιουν λιγότερα, αλλά υψηλότερης ποιότητας ποτά. Μία άλλη κατηγορία που παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση κυρίως λόγω των τάσεων μεταξύ των νέων, αυτή των μη αλκοολούχων ποτών, καλύπτεται για την ώρα από το χαρτοφυλάκιο της Campari Hellas μέσω του Crodino, το οποίο ο managing director της Campari Hellas, Βασίλης Βελισκιώτης, χαρακτήρισε μιλώντας στο FOODReporter ως ένα ποτό που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, με ιστορία από το 1965, και λειτουργώντας ως μία ανεξάρτητη μάρκα και όχι ως ένα zero alcohol spin-off κάποιας άλλης μάρκας, όπως συμβαίνει συχνά.

Campari Academy
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2024, o Τζοβάνι Μπαρισάνο, που εδώ και ένα χρόνο έχει αναλάβει καθήκοντα Channel & Customer Marketing Director στην Campari Hellas, παρουσίασε τα πεπραγμένα της Campari Academy, μέσω της οποίας εκπαιδεύονται και εμπνέονται (και στην Ελλάδα) bartenders, με απώτερο σκοπό να δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο υποστηρικτών της Campari και των brands της. Η εταιρεία ποντάρει πολλά σε αυτό το εγχείρημα, που φέρνει το Campari πιο κοντά στην κοινότητα των επαγγελματιών του χώρου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter