Αύξηση 30% σηµείωσαν οι πωλήσεις της Cafetex σε αξία το 2023, σύµφωνα µε πληροφορίες που έδωσε στο FOODReporter ο πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, Γιάννος Μπενόπουλος. Σύµφωνα µε τον ίδιο, η αύξηση, που είναι ίδια µε εκείνη του 2022 σε σχέση µε το 2021 (ένα δεύτερο συνεχόµενο +30%), είναι σε πολύ µικρότερο ποσοστό πληθωριστική από πέρσι και κυρίως, αφορά αύξηση όγκων πωλήσεων.

Πράγµατι, η Ελληνική Ένωση Καφέ, διά του νέου προέδρου Τάσου Γιάγκογλου, επιβεβαιώνει ότι «οι σηµαντικότερες ανατιµήσεις στον κλάδο του καφέ -σε ό,τι έχει να κάνει µε πωλήσεις στο ράφι του σούπερ µάρκετ- έγιναν έως τον Αύγουστο του 2022». Για την Cafetex, σηµαντικό ρόλο έπαιξε η είσοδός της στη διανοµή καφέ στο χώρο της εστίασης, µέσω της συνεργασίας µε τη Χελίττα, κάτι που αύξησε την πελατειακή βάση πελατών χονδρικής και από το κανάλι της Ho.Re.Ca. Επιπλέον, ο κ. Μπενόπουλος αποκάλυψε στο FOODReporter ότι η Cafetex, µέσα από το brand Coffeeway, αύξησε τα µερίδιά της στο σύνολο του 2023 στο οργανωµένο λιανεµπόριο.

Πρόκειται για ιδιαιτέρως σηµαντικό στοιχείο, επειδή άλλα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το FOODReporter δείχνουν ότι το Coffeeway ήταν από τις λιγότερο ενεργά brand σε βάθος και απόλυτη τιµή προωθητικών ενεργειών, που παίζουν ιδιάζοντα ρόλο στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά καφέ από το σούπερ µάρκετ. Σηµαντικό ρόλο στην αύξηση έπαιξαν τα καινοτόµα προϊόντα coffee bags, που δεν έχουν έως και τώρα ανταγωνισµό στο ράφι.

Οι προοπτικές του Ηνωµένου Βασιλείου
Ο κ. Μπενόπουλος έχει δει αύξηση αξίας πωλήσεων στο brand Coffeeway στο σούπερ µάρκετ και στο φετινό πρώτο τρίµηνο. Το 2024 θα είναι η χρονιά που η Cafetex θα περιµένει να «γράψει» και τα αποτελέσµατα πωλήσεων στην Αγγλία, βάσει της νέας επένδυσης, που ανοίγει την πόρτα και σε άλλες διεθνείς αγορές, πέραν εκείνης του Ηνωµένου Βασιλείου, η οποία θα λειτουργήσει προσθετικά ως προς το συνολικό κύκλο εργασιών του τρέχοντος έτους. Για το 2024, η Cafetex σχεδιάζει επικέντρωση στο «άνοιγµα» προς τον ξενοδοχειακό κλάδο µε πολυπροϊοντικές επαγγελµατικές λύσεις στο πρωινό και στη γενικότερη εστίαση επισκεπτών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter