Δυνατή διαφημιστική καμπάνια πραγματοποιεί από την ερχόμενη εβδομάδα η Cafetex, ώστε να κάνει γνωστά αφενός τα καινοτόμα Coffee Bags, τον καφέ σε φακελάκια που παρουσιάστηκε στη SIAL Paris 2022, αφετέρου για να προωθήσει την κομποστοποιήσιμη ιδιότητα της αρωματικής κάψουλας καφέ για τις αντίστοιχες μηχανές. Ο τρίτος άξονας της καμπάνιας αφορά του αρωματικούς καφέδες φίλτρου Coffeeway. Και για τις τρεις καμπάνιες έχει ετοιμαστεί το αντίστοιχο τηλεοπτικό σποτ.
Όπως πληροφορείται το FOODReporter, υπάρχει ενδιαφέρον για το προϊόν των 100 συσκευασιών Coffeeway Coffee Bags που προορίζονται για τα ξενοδοχεία. Υπήρξαν εκκλήσεις ακόμη και από θαλαμηγούς και άλλα σκάφη για ένταξη στο μενού του πρωινού, στην κατηγορία premium. Τα Coffee Bags δεν έχουν γίνει ακόμη ιδιαίτερα γνωστά στο ευρύ κοινό ως προς την είσοδό τους στο οργανωμένο λιανεμπόριο και η σχετική διαφημιστική καμπάνια, που έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει οκτώ εβδομάδες, σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης μόλις πρόσφατα ολοκλήρωσε την προωθητική ενέργεια γευστικής δοκιμής των προϊόντων Coffee Bags εντός επιλεγμένων καταστημάτων.
Εξάλλου, η Cafetex έχει συνάψει συνεργασία με την ιταλική Melita, για την εμπορία τριών διαφορετικών τύπων γρανίτας, τις οποίες επιθυμεί να προωθήσει σε σημεία Ho.Re.Ca.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter