Brands In Greece, αυτή είναι η νέα εταιρική ταυτότητα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων, η οποία «εκφράζει το όραμα, τις αξίες και τη στρατηγική για τη δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος ανταγωνισμού για τα επώνυμα προϊόντα, όπου θα εξασφαλίζεται η μέγιστη αξία για τον σύγχρονο καταναλωτή, αλλά και για τις επόμενες γενιές», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση. Η παρουσίασή της έγινε στη διάρκεια της 32ης γενικής συνέλευσης του συνδέσμου, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 17 Μαρτίου.

«Τον τελευταίο χρόνο επαναπροσδιορίσαμε το ποιοι είμαστε, τους στόχους που θέτουμε, καθώς και τον τρόπο που λειτουργούμε, για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με ευελιξία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον», τόνισε η κ. Κυριακή Ηλία, πρόεδρος του Brands In Greece, ανοίγοντας τις εργασίες της συνέλευσης. Στην εκδήλωση, μίλησαν ο κ. Peter Economides, Brand Strategy Consultant της Felix, που έχει αναλάβει αρμοδιότητες Brand Ambassador του συνδέσμου, ο κ. Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής στο Τμήμα Marketing & Επικοινωνίας και διευθυντής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που επικεντρώθηκε στις εξελίξεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς, και ο κ. Αλέξανδρος Φλώρος, διευθυντής Υπηρεσιών Λιανεμπορίου της NielsenIQ για την Ελλάδα και τη Βουλγαρία, ο οποίος ανέλυσε τις επιδόσεις της οργανωμένης λιανικής το 2021.