Με ηγετική θέση στην Ελλάδα, η Γαλλία βρίσκεται στην κορυφή της προτίμησης των Ελλήνων επαγγελματιών του κλάδου. Αναγνωρισμένη για την ποιότητά της, η μάρκα Bovillage δραστηριοποιείται με ένα ιδιαιτέρως ευρύ πρόγραμμα επικοινωνίας 360ο προς τους Έλληνες επαγγελματίες (B2B).

Το σήμα Bovillage εγγυάται πως το κρέας που το φέρει προέρχεται από νεαρά μοσχάρια, που γεννήθηκαν, εκτράφηκαν και εσφάγησαν στη Γαλλία, των οποίων τουλάχιστον ο ένας  γονέας ανήκει σε κρεοπαραγωγή ράτσα, εκτράφηκαν σε μονάδες που έχουν υπογράψει τη «Χάρτα Καλών Πρακτικών  Εκτροφής», εσφάγησαν σε σφαγείο πιστοποιημένο από τη μάρκα Bovillage (μποβιλάζ), ανήκουν στις επιχειρήσεις μέλη του «Κλάμπ Μοσχαρίσιου Κρέατος Ευρώπη» {CVBE} και έχουν ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Η ενημέρωση των επαγγελματιών για όλα αυτά τα στοιχεία του brand πραγματοποιείται μέσα από ένα ευρύ πρόγραμμα επικοινωνίας, από την επαγγελματική καταχώριση της μάρκας, έως την έκδοση ειδικών επαγγελματικών newsletters και συμμετοχή σε κλαδικές διεθνείς και τοπικές εκθέσεις. Το φετινό φθινόπωρο ήταν ιδιαίτερα πλούσιο σε δράσεις: Στα τέλη Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε η ετήσια καθιερωμένη βραδιά VIP Bovillage για τους επιλεγμένους πελάτες της μάρκας και τους εκπροσώπους του κλαδικού τύπου.

Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, οι εκπρόσωποι των 9 σφαγείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Bovillage υποδέχτηκαν στο χώρο του Balux Prive στη Γλυφάδα τους καλεσμένους τους (εισαγωγείς, χονδρεμπόρους, εκπροσώπους της εστίασης κλπ). Περισσότεροι από 200 επαγγελματίες διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Σε αυτό συνέβαλλε σίγουρα η υπέροχη βραδιά και ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος στα χρώματα της νέας επικοινωνίας. Το διήμερο συνεχίστηκε με τη συμμετοχή Bovillage στην πρώτη εξειδικευμένη έκθεση κρέατος Meat Days.

Για άλλη μια φορά η μάρκα  έδωσε δυναμικά το «παρών» με ένα περίπτερο 25τμ, εντυπωσιακού σχεδιασμού και εργονομίας. Την Κυριακή 30/9 πραγματοποιήθηκε το κοκτέιλ Bovillage, στο οποίο παραβρέθηκαν 150 επαγγελματίες από το χώρο του κρέατος. Τέλος, η μάρκα Bovillage έδωσε το στίγμα της ως εκθέτης και στο πλαίσιο της παγκοσμίου φήμης έκθεσης τροφίμων και αγροτικών προιόντων SIAL στο Παρίσι, από τις 21 έως τις 25 Οκτωβρίου 2012. 

Στη SIAL, οι εκπρόσωποι της γαλλικής διεπαγγελματικής ΙNTERBEV, καθώς και των μεγαλύτερων γαλλικών εταιριών κρέατος που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη υποδέχτηκαν επαγγελματίες του κλάδου από την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Γερμανία και την Ελλάδα. Την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, στις 12 το μεσημέρι, έλαβε χώρα γευσιγνωσία με δημιουργία πιάτων με βάση το μοσχαρίσιο κρέας, εμπνευσμένα από τις παραπάνω χώρες από τον γνωστό σεφ David Van Laer, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 100 επαγγελματίες. Το ίδιο βράδυ πραγματοποιήθηκε κοκτέιλ για τους Ευρωπαίους επαγγελματίες στο κέντρο Alcazar στην περιοχή του Σεν Ζερμέν. Οι 80 παρευρισκόμενοι διασκέδασαν μέχρι αργά, αποδεικνύοντας τις στενές και μακρόχρονες σχέσεις που διατηρεί ο γαλλικός κλάδος του κρέατος με τους εταίρους του, ειδικότερα με τους Έλληνες επαγγελματίες.

Η νέα καμπάνια της μάρκας
Μετά από 3 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η μάρκα Bovillage απέκτησε νέα εικαστική ταυτότητα και ένα νέο μήνυμα επικοινωνίας: «Bovillage. Κάθε μέρα στο πλευρό σας!».  Μία δημιουργική ιδέα, που παρουσιάζει έναν αληθινό «κόσμο», ένα «σύμπαν» που αποτελείται από τους επαγγελματίες του κρέατος και που βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών του, σε Ιταλία, Ελλάδα και Πορτογαλία. Το νέο εικαστικό αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες αυτές , δίνοντας πνοή και ζωή στα σύμβολα και τις φιγούρες της προηγούμενης επικοινωνίας, που πλέον αποκτούν μορφή:  Ο κτηνοτρόφος, ο κτηνίατρος και το εμπορικό στέλεχος. Τρεις πρωταγωνιστές με ένα κοινό όραμα:  Την προσφορά ενός ποιοτικού προϊόντος, αποτέλεσμα παραδοσιακής και φυσικής εκτροφής, με σεβασμό στις υγειονομικές εγγυήσεις και την ιχνηλασιμότητα καθώς και σταθερή και μόνιμη εξυπηρέτηση (www.bovillage.eu).