Σε περισσότερα premium κρασιά επενδύει για την αγορά Ho.Re.Ca. και ιδιαιτέρως, σε πεντάστερα ξενοδοχεία, πολυτελή καταλύματα και εστιατόρια fine dining, η Boutzounis Wines. Η εταιρεία προσθέτει στο portfolio της δύο διεθνή κρασιά από την Καλιφόρνια, αλλά και επτά νέους κωδικούς, παραγωγής από την Αργεντινή, υπό το brand Salentein.
Η Boutzounis Wines πρόσφατα οριστικοποίησε τη συμφωνία διανομής του πολυποικιλιακού ισπανικού κρασιού Mucho Más, το οποίο παρότι αποτελεί πολύ νέα ετικέτα της παγκόσμιας αγοράς, έχει συμπληρώσει ετήσια παραγωγή κοντά στα 20 εκατομμύρια φιάλες. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter, η Operations Manager της εταιρείας, Μαρία Μπουτζούνη, το καταναλωτικό κοινό φαίνεται ότι έχει πραγματοποιήσει στροφή προς το ποιοτικό κρασί, ως αποτέλεσμα της μεταπανδημικής εποχής.
«Παρατηρούμε ότι τα καλά εστιατόρια αναζητούν τα κρασιά μας, επενδύουμε στην ανάπτυξη, το fine dining έχει ακόμη περιθώρια στην Ελλάδα, το κοινό αναζητά το κρασί εισαγωγής, ώστε να γευτεί κάτι το διαφορετικό, επειδή εκπαιδεύτηκε», συμπλήρωσε. «Στο Costa Navarino έχουμε τοποθετηθεί με το τζιν Nordes», είπε η κυρία Μπουτζούνη. Η Boutzounis Wines είναι τοποθετημένη με 25 κωδικούς στη μέση γκάμα τιμής στο σούπερ μάρκετ από €9,00 έως €17,00, με best-seller μεταξύ των κρασιών το αφρώδες Casarito.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter