Μιλώντας για τη νέα σειρά, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας μας είπαν: “Η νέα σειρά σοκολατών Boss απευθύνεται σε όλους τους νέους που είναι λάτρεις της αυθεντικής σοκολάτας γάλακτος, είναι ανοιχτοί σε νέες προκλήσεις, αναζητούν την απόλαυση και ζουν έντονα την κάθε στιγμή. Απευθύνεται τόσο σε αυτούς που προτιμούν την κλασική αξία μιας σοκολάτας γάλακτος, όσο και σε αυτούς που προτιμούν τις γεμιστές σοκολάτες μέσω 2 εκπληκτικών γεύσεων, πραλίνας και ρούμι.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της σειράς έγκειται στο οτι είναι μια σειρά σοκολάτας υψηλής ποιότητας με ιδιαίτερη γεύση και η οποία είναι η μοναδική που διαθέτει στη γκάμα της σοκολάτα με γεύση ρούμι. Επίσης, προσφέρεται σε συσκευασία σε κουτί, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να φυλάξει την υπόλοιπη σοκολάτα για την επόμενη μέρα, στο πλαίσιο της ισορροπημένης διατροφής του.

Η σειρά διανέμεται ήδη σε πανεθνικό επίπεδο και έχει στόχο να τοποθετηθεί στο μεγαλύτερο μέρος των σημείων πώλησης σοκολάτας (σούπερ μάρκετ, παντοπωλεία, ψιλικά, περίπτερα, αυτόματες μηχανές). Η πώλησή της υποστηρίζεται με ενέργειες τόσο above όσο και below the line. Συγκεκριμένα, από τις 22 Οκτωβρίου είναι στον αέρα το τηλεοπτικό σποτ του προϊόντος και από τις 10 Νοεμβρίου η υπαίθρια καμπάνια (outdoor) με κεντρικό σύνθημα “Σοκολάτες Boss, η γεύση του πάθους”. Επίσης, γίνονται και εμπορικές καταχωρίσεις.

Παράλληλα, έχουν σχεδιαστεί εμπορικές και καταναλωτικές προωθητικές ενέργειες, που υποστηρίζονται από pop υλικά, ειδικά σχεδιασμένα τόσο για τα σούπερ μάρκετ όσο και για τα μικρά σημεία πώλησης. Το λιανεμπόριο μπορεί να εμπιστευτεί ένα νέο προϊόν, που διαθέτει όμως ένα μεγάλο και γνωστό όνομα. Η μάρκα Boss είναι η πιο δημοφιλής στην κατηγορία του παγωτού και φιλοδοξεί να πετύχει το ίδιο και στη σοκολάτα.

‘Ερευνες πριν από το λανσάρισμα έδειξαν ότι οι καταναλωτές αναμένουν τις σοκολάτες Boss με ανυπομονησία και είναι έτοιμοι να τις εντάξουν στην καθημερινότητά τους. Οι καταναλωτές έδειξαν πρωτοφανή αποδοχή στη νέα σειρά, τόσο ως μάρκα σοκολάτας όσο και ως προϊόν. ‘Αρα, οι λιανέμποροι θα έχουν πια στο ράφι τους ένα πολλά υποσχόμενο νέο προϊόν στην κατηγορία της σοκολάτας, κάτι που έχει να συμβεί πολύ καιρό”.