Ένα πολύ απλό και έξυπνο σύστημα αποφάσισε να λανσάρει στα καταστήματά της η Carrefour για να αυξήσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της και να μειώσει τις ουρές στα ταμεία.

[ΓΑΛΛΙΑ] Από τις 29 Σεπτεμβρίου η αλυσίδα καθιέρωσε την ύπαρξη μιας μπλε γραμμής πριν τα ταμεία. Όταν η ουρά των πελατών ξεπεράσει τη μπλε γραμμή, δίνεται σήμα στη διοίκηση του καταστήματος να κάνει τα πάντα για να επανέλθει η ουρά σε ένα λογικό σημείο. Για την ειδική αυτή περίσταση, επιστρατεύεται ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, που φορά φόρμες με το σήμα Blue Line.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας IFOP, περίπου 30% των πελατών στη Γαλλία εγκαταλείπουν το κατάστημα λόγω της ουράς των ταμείων. Αυτό το στοιχείο ήταν σημαντικό για τη λήψη έκτακτων μέτρων από την Carrefour, για την ελαχιστοποίηση του προβλήματος. Η Carrefour έχει πάνω από 5.000 καταστήματα στη Γαλλία, σε πέντε διαφορετικά format (υπέρ μάρκετ, σούπερ μάρκετ, convenience, hard discount και cash & carry).