Όπως αναφέρει η Ένωση Επιχειρήσεων Online Λιανεμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου (IMRG), μια εβδομάδα πριν τη Black Friday, στον κλάδο είχαν ήδη ξεκινήσει οι προσφορές, οδηγώντας σε μια ανάπτυξη πωλήσεων, σε σχέση με την προηγούμενη της μέτρησης εβδομάδα, κατά 7%.

Η IMRG καταγράφει τις εξελίξεις σε ένα δίκτυο 120 ecommerce websites και στη συγκεκριμένη περίπτωση συγκέντρωσε δεδομένα σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις διαμορφώνουν τις προωθητικές τους ενέργειες. Βάσει των μετρήσεων, σε διάστημα μιας εβδομάδας, το 27% αυτών των site είχαν ξεκινήσει τις προωθήσεις, κατά 15% περισσότερα από την προηγούμενη εβδομάδα και πολύ περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα είδη ένδυσης αποτελούν το πιο δραστήριο κανάλι, με 19 επιχειρήσεις του κλάδου να συμμετέχουν στη Black Friday, ακολουθούμενο από τα καλλυντικά και τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη, με 9 επιχειρήσεις έκαστο.

H John Lewis ήταν μεταξύ των επιχειρήσεων που ξεκίνησαν νωρίς τις προσφορές της Black Friday, σε κατηγορίες όπως τα είδη σπιτιού, ένδυσης, δώρων και ηλεκτρικών. Οι πωλήσεις των non-food αυξήθηκαν σημαντικά, καθώς οι καταναλωτές ξεκίνησαν νωρίς τις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους, σύμφωνα με την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου (ONS). Τα είδη ένδυσης ήταν η μόνη κατηγορία, πέραν των καυσίμων, που σημείωνε χαμηλότερες της προ-Covid-19 περιόδου πωλήσεις, σε σχέση με τα στοιχεία του Φεβρουάριου 2020. Σε κάθε περίπτωση, και στο Ηνωμένο Βασίλειο οι επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες delivery ανησυχούν για το αν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη τάση πραγματοποίησης online αγορών, που μεταφράζεται σε αντίστοιχη πίεση στη δική τους αλυσίδα διανομής.