Έφερε το μπισκότο στην Ελλάδα και από προϊόν πολυτελείας το έκανε ευρύτατα γνωστό. Γενιές ολόκληρες μεγάλωσαν με τα «πτι μπερ» και τα «Μιράντα».
Έφερε το μπισκότο στην Ελλάδα και από προϊόν πολυτελείας το έκανε ευρύτατα γνωστό. Γενιές ολόκληρες μεγάλωσαν με τα "πτι μπερ" και τα "Μιράντα".
Τα μπισκότα Παπαδοπούλου “από γενιά σε γενιά και από χέρι σε χέρι” εξακολουθούν να είναι ένα από τα πλέον γνωστά brand name της ελληνικής αγοράς. Η ιστορία τους, αρχίζει πριν 80 περίπου χρόνια, το 1922 όταν η οικογένεια Παπαδοπούλου ξεριζωμένη από την μικρασιατική καταστροφή φέρνει στην Αθήνα τις μαγικές συνταγές της. Μπισκότα μέχρι τότε μπορούσε να βρει κανείς στην Ελλάδα μόνο στα σπίτια των μεγάλων οικογενειών της εποχής.
Η οικιακή βιοτεχνία που έστησε η οικογένεια Παπαδοπούλου σιγά-σιγά μεγάλωσε και λίγο πριν τον πόλεμο του 1940 είχε γίνει μία μικρή βιομηχανία της πρωτεύουσας που παρήγαγε 3-4 τύπους μπισκότων όπως τα πτι Μπέρ, Μιράντα, Γεμιστά, κ.λ.π.
Το 1940 η βιοτεχνία εγκαθίσταται στο πρώτο μικρό εργοστάσιο της στην Οδό Θεσσαλονίκης στη γέφυρα Πουλοπούλου ενώ η μεγάλη ανάπτυξη άρχισε το 1955 ότι έκτισε το πρώτο εργοστάσιο στην Αθήνα στην Πέτρου Ράλλη, και συνεχίσθηκε αμείωτη με νέο εργοστάσιο το 1974 στη Θεσσαλονίκη, το 1984 στον Βόλο και το 1990 στα Οινόφυτα.
Σήμερα η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρίες τροφίμων στην Ελλάδα με ισχυρή υποδομή, υψηλή ποιότητα προϊόντων και έμπειρο εξειδικευμένο προσωπικό.
80 χρόνια γεύσης και ποιότητας
“Από το 1922 η εταιρία καθιερώνεται στην αγορά με πίστη στην εκλεκτή ποιότητα και αναπτύσσεται με την μεγάλη ποικιλία των γευστικών της προϊόντων προσφέροντας γλυκές και αλμυρές απολαύσεις σε ολόκληρες γενιές Ελλήνων. Χάρη στη μακρόχρονη παράδοση της και τις σημαντικές επενδύσεις της σε υπερσύγχρονο εξοπλισμό η Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. πρωτοπορεί πάντα ικανοποιώντας τις γευστικές προτιμήσεις των καταναλωτών προσφέροντας ασυναγώνιστη ποιότητα και τεράστια ποικιλία μπισκότων από τα παραδοσιακά ως τα πιο μοντέρνα μπισκότα σκέτα, γεμιστά με επικάλυψη σοκολάτας, αλμυρά, κράκερ”, σημειώνει η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου-Αργυρόπουλου, πρόεδρος, διευθύνουσα σύμβουλος και γενικός διευθυντής της εταιρίας.
“Στο σύνολο της η εταιρία απασχολεί περίπου 950 άτομα και ο μηχανολογικός εξοπλισμός είναι εντελώς νέος ή εκσυγχρονισμένος τα τελευταία τρία χρόνια. Επιπλέον η εταιρία έχει τη δυνατότητα να αποστέλλει ταχύτατα τα προϊόντα της και να καλύπτει τις όποιες ανάγκες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σήμερα αποτελεί μία ισχυρή καθιερωμένη εταιρεία στο χώρο των τροφίμων με μερίδιο αγοράς περίπου 70% στην μπισκοτοποιία.
Την ηγετική της θέση εδραιώνουν, η υψηλή ποιότητα, η πρωτοπορία, η ξεχωριστή γεύση, η πλούσια ποικιλία, η εμφάνιση των προϊόντων, η φρεσκάδα και οι προσιτές τιμές των προϊόντων της. Από τις αρχές του 1995 η εταιρεία αποφάσισε την αναθεώρηση του υπάρχοντος συστήματος ποιότητας και προχώρησε στον σχεδιασμό την εγκατάσταση και πιστοποίηση των παραγωγικών της μονάδων κατά διεθνή πρότυπα της σειράς ISO 9000, ενώ ενσωμάτωσε και το HACCP. Έτσι η εταιρεία ακολουθεί μία σύγχρονη πολιτική ποιότητας με στόχο να προσφέρει στην κατανάλωση προϊόντα με την καλύτερη δυνατή σχέση αξίας και τιμής.
Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. συνδυάζει την παράδοση με την πρωτοπορία με επιτυχία διατηρώντας την απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων της. Οι αγαπημένες γεύσεις ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ήταν και θα είναι πάντα μοναδικές. Η πορεία της εταιρείας από το 1922 μέχρι σήμερα βασίζεται στο τρίπτυχο ποιότητα-καινοτομία-σεβασμός στον καταναλωτή, με βάση την παράδοση, με γνώμονα την ποιότητα με στόχο την πρωτοπορία.”
Ανάπτυξη της αγοράς με καινοτόμα προϊόντα
Με μερίδιο κατανάλωσης 70% τα μπισκότα Παπαδοπούλου εμφανίζουν υψηλή πιστότητα εκ μέρους των καταναλωτών με αποτέλεσμα να μην έχει παρατηρηθεί μέχρι σήμερα διαρροή της κατανάλωσης προς τα private label ή τα own label προϊόντα. Η εταιρεία “αντέδρασε” στις προσπάθειες αυτές “θωρακίζοντας” τα προϊόντα της μέσα από την καινοτομία, την ανανέωση των γεύσεων και συσκευασιών, την κάλυψη των αναγκών της κατανάλωσης, με στόχο την διατήρηση του μεριδίου της και της πιστότητας της κατανάλωσης προς τα προϊόντα της.
Η προώθηση των μπισκότων Παπαδοπούλου στην κατανάλωση βασίζεται σε δύο άξονες, αφενός στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μέσω της εμπορικής διαφήμισης των προϊόντων και αφετέρου σε ειδικές ενέργειες προς την κατανάλωση στα σημεία πώλησης των προϊόντων. Η διαφημιστική επένδυση ανέρχεται τα τελευταία χρόνια στο ποσό των 1-1,5 δισ. δρχ.
Η πορεία της εταιρίας στην αγορά εκτιμάται θα είναι θετική και τα επόμενα χρόνια καθώς η ίδια η εταιρία, με μερίδιο πάνω από 70%, αναπτύσσει ουσιαστικά την συγκεκριμένη αγορά προχωρώντας τα τελευταία χρόνια σε νέες καινοτομίες. Τελευταία καινοτομία είναι η σειρά Vitastyle με χαμηλά λιπαρά που αποδεικνύει ότι η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ είναι κοντά στο σφυγμό της κατανάλωσης. Επιπρόσθετα προχώρησε στη δημιουργία νέας σειράς γεμιστών μπισκότων με κρέμα και μαρμελάδα. Η σειρά Mega cookies, και η Dolcini είναι σειρές προϊόντων που προέκυψαν από έρευνα κατανάλωσης και αποδεικνύουν ότι καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες του καταναλωτή. Για το διάστημα 2000-2004 η εταιρία στοχεύει στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων, με ανανεωμένες γεύσεις.