«Καθώς ακολουθούμε όποια καταναλωτική τάση υπάρχει, δημιουργούμε και παρουσιάζουμε στην Food Expo 2023 7 με 8 νέους κωδικούς, μέσα στους οποίους συγκαταλέγονται τρεις τορτίγιες και τρεις σαλάτες» αναφέρει στο FOODReporter o Μιλτιάδης Ρόμπολας, Γενικός Διευθυντής της Βιοδιατροφική (Bioagros).
Καθώς η Bioagros αποτελεί τη μοναδική εταιρεία που διαθέτει σε κάθε βιολογικό σημείο ταυτόχρονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, πλήρη γκάμα προϊόντων ψυγείου, κατηγορία ξηρού φορτίου τώρα λανσάρει για πρώτη φορά έτοιμα βιολογικά και vegan γεύματα, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις. Ο κ. Ρόμπολας δηλώνει, επιπλέον, στο FOODReporter ότι η εταιρεία, προσεχώς, δρομολογεί νέες συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού, αλλά και της Ελλάδας, παράλληλα με το λανσάρισμα κι άλλων νέων προϊόντων.
Ανάγκη της αγοράς τα vegan και gluten-free προϊόντα
Όσον αφορά στις διατροφικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών, τα προϊόντα χωρίς γλουτένη έχουν αποκτήσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα, ταυτόχρονα με τα vegan προϊόντα τα οποία σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η πιο αναπτυσσόμενη τάση αυτήν την στιγμή. «Όλα αυτά είναι υπό την ομπρέλα των βιολογικών προϊόντων. Πρόκειται για μια ανάγκη της αγοράς και θεωρώ ότι όλο αυτό σταδιακά θα παίρνει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Αυτό φαίνεται, όχι μόνο από την προώθηση των συγκεκριμένων προϊόντων από ειδικά καταστήματα υγιεινής διατροφής, αλλά και από τις μεγάλες αλυσίδες στην Ελλάδα» συμπληρώνει ο κ. Ρόμπολας. Παρόλη την υψηλή διατροφική αξία που προσφέρουν τα βιολογικά προϊόντα, οι τιμές τους δεν είναι τόσο προσιτές για τον μέσο Έλληνα καταναλωτή. Πάνω σε αυτό, ο γενικός διευθυντής της Bioagros σχολιάζει: «Όσο μεγαλώνει η παραγωγή και μπαίνουν ολοένα και περισσότεροι παραγωγοί στην εν λόγω αγορά, πέφτει με αυτόν τον τρόπο το κόστος παραγωγής, με αποτέλεσμα να αναμένεται η συγκεκριμένη ψαλίδα να “κλείσει” σταδιακά».
Αναμένεται αύξηση των πωλήσεων κατά 10 με 15% σε σχέση με το 2022
Σχετικά με την ανταπόκριση της Bioagros απέναντι στις προκλήσεις που έφερε η προηγούμενη χρονιά, ο ίδιος αναφέρει: «Δυστυχώς το 2022 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για εμάς, όπως για όλη την αγορά και ειδικά για το οργανωμένο λιανεμπόριο.
Παρόλα αυτά, τα πρώτα δείγματα της αγοράς για το 2023 δείχνουν να είναι πολύ καλύτερα από πέρσι, με εμάς να αναμένουμε αύξηση πωλήσεων κατά 10-15% πάνω σε σύγκριση με το 2022».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter