Οπως αναφέρθηκε από εκπροσώπους της διοίκησης της εταιρείας, ο τομέας των ξυριστικών χαρακτηρίζεται από αυξητική τάση, τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στις εξαγωγές. Αυτό που είναι όμως γνωστό σε λίγους είναι πως, στο πλαίσιο αυτής της αναπτυσσόμενης αγοράς, το εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στην Ελλάδα είναι και η έδρα του σχεδιασμού και της παραγωγής πολλών καινοτόμων νέων προϊόντων. Ως αποτέλεσμα αυτού, την τελευταία πενταετία είχαμε το λανσάρισμα στην αγορά 3 νέων ξυριστικών κατά μέσο όρο ετησίως. Για τη δημιουργία των νέων προϊόντων απαιτείται υψηλή και εξειδικευμένη τεχνολογία που συνοδεύεται από εξονυχιστικούς ελέγχους.

Η εταιρεία έχει θέσει έναν ακόμη στόχο: Την εξέλιξη του γυναικείου ξυριστικού brand Soleil με αποσπώμενη κεφαλή. Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά αρχές του 2008. Για την Bic το γυναικείο καταναλωτικό κοινό είναι ένα από τα ισχυρά της σημεία. Ηδη το πρώτο 3μηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,4%.

Το εργοστάσιο της Ανοιξης εκτείνεται σε 100.000 τμ, εκ των οποίων καλύπτονται τα 60.000 τμ, και αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο κέντρο παραγωγής ξυριστικών του ομίλου. Παράλληλα, αποτελεί τη διοικητική έδρα στους τομείς έρευνας, ανάπτυξης και βιομηχανοποίησης για λεπίδες και ξυριστικά σε παγκόσμιο επίπεδο δραστηριότητας του ομίλου.

Το εργοστάσιο διευθύνεται από τους κκ Κώστα Ρεγγή, διευθύνοντα σύμβουλο και παγκόσμιο γενικό διευθυντή ξυριστικών, Σπύρο Γρατσία, παγκόσμιο διευθυντή ανάπτυξης ξυριστικών και Δημήτρη Πισσιμίσση παγκόσμιο διευθυντή ανάπτυξης λεπίδας.