Η Beyond Meat μείωσε το ανώτατο όριο της ετήσιας πρόβλεψης εσόδων της, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές ακριβών προϊόντων υποκατάστατου κρέατος, στρεφόμενοι σε φθηνότερες επιλογές. Παρά την αύξηση των τιμών των προϊόντων για την αντιμετώπιση του υψηλού κόστους πρώτων υλών, η ζήτηση για φυτικά προϊόντα, όπως κεφτεδάκια και μπριζόλα, μειώθηκε.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις σε όγκο μειώθηκαν κατά 7,1%, σε σύγκριση με την άνοδο κατά 3,5% που είχε σημειωθεί την προηγούμενη χρονιά. Οι καταναλωτές χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος στρέφονται σε οικονομικές ζωικές πρωτεΐνες για να περιορίσουν τα έξοδά τους. Οι μεγάλες αλυσίδες, όπως η McDonald’s, δυσκολεύονται να αυξήσουν τις πωλήσεις, επηρεάζοντας την Beyond Meat αρνητικά τα τελευταία δύο χρόνια.

Η εταιρεία προβλέπει για το 2024 έσοδα από 320 έως 330 εκατ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 340 εκατ. δολάρια της προηγούμενης εκτίμησης. Ο CEO Ethan Brown δήλωσε πως η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση των ταμειακών αποθεμάτων ως το τέλος του έτους και σχεδιάζει αναδιάρθρωση του ισολογισμού το 2025. Παρά την πρόκληση της ζήτησης, η μείωση κόστους και η αύξηση εσόδων ανά κιλό βελτίωσαν το περιθώριο κέρδους στο 17,7%, από το αρνητικό 9,6% πέρυσι. Τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,6% στα 81 εκατ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter