Aπό τέλη Απριλίου μέχρι αρχές Μαΐου 2024, πρόκειται να ξεκινήσει σταδιακά η διανομή του τσίπουρου «Αρόδο», με στόχο να συνάδει και με την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν, μια από τις βασικές περιόδους εποχικότητας της κατηγορίας, σύμφωνα με τη δήλωση της Κλαίρης Χαρόγιαννη, Head of Marketing & Trade Marketing της Beverage World στο FOODReporter.

«Είναι πάγια τακτική μας να εμπλουτίζουμε το “all around the clock” χαρτοφυλάκιό μας με νέες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού, αλλά και εγχώριους παραγωγούς που ξεχωρίζουν για την ποιότητά τους. Στόχος μας είναι η προσθήκη νέων, διαφοροποιημένων και premium προϊόντων, ενώ παράλληλα, επιλέγουμε και established brands, τα οποία κατέχουν μοναδική θέση στη συνείδηση του καταναλωτή και την κατηγορία τους», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Χαρόγιαννη, προσθέτοντας ότι η πρόθεση της Beverage World είναι η διάθεση προϊόντων που απευθύνονται σε περισσότερες από μία κατηγορίες καταναλωτών και σε περισσότερες ευκαιρίες κατανάλωσης.

Το άνοιγμα στη νέα κατηγορία ελληνικών αποσταγμάτων της Beverage World
«Τα τελευταία χρόνια δρομολογούμε τη στρατηγική μας προς το άνοιγμα σε μια νέα για μας κατηγορία, τα ελληνικά αποστάγματα. Η δυναμική αρχή έγινε με την προσθήκη του εμβληματικού “Ούζου 12” στην οικογένεια των προϊόντων της Beverage World και συνεχίστηκε ακόμα πιο δυναμικά, στη φετινή έκθεση HORECA, όπου παρουσιάσαμε δύο επιπλέον προσθήκες σε brands στην κατηγορία του τσίπουρου, το ολοκαίνουριο “Αρόδο”, μια συνταγή αποκλειστικά για την Beverage World και το “Εωθινόν”, ένα τσίπουρο διπλής απόσταξης, δημοφιλές στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θράκη», συνέχισε η ίδια.

Το στοίχημα του brand loyalty
«Γνωρίζουμε ότι πλέον η αφοσίωση σε μάρκες και κατηγορίες δεν είναι δεδομένη, και θα πρέπει κάθε μέρα να επιβεβαιώνουμε τις επιλογές του καταναλωτή. Τα brands καλούνται κάθε στιγμή να συναρπάζουν και να προσελκύουν την προσοχή και το ενδιαφέρον του καταναλωτή από την πρώτη στιγμή» σχολίασε η κυρία Χαρόγιαννη σχετικά με την αναγκαιότητα τόνωσης του “brand loyalty” του σημερινού Έλληνα καταναλωτή, τονίζοντας ότι, σε αυτό το περιβάλλον, το καλύτερο που έχει να κάνει κάθε εταιρεία του κλάδου είναι να επενδύσει σε πραγματικά ποιοτικά προϊόντα τα οποία, μέσα από την εμπειρία που προσφέρουν και το επίπεδο της ποιότητάς τους, αποδεικνύουν την «αξία» τους και άρα εμπνέουν τους καταναλωτές να τα προτιμούν σταθερά. «Το “Αρόδο” αποτελεί μια τέτοια επιλογή, καθώς φροντίσαμε την άριστη ποιότητα του, από την επιλογή της πρώτης ύλης μέχρι την τελική συνταγή και από την αρχική ιδέα μέχρι και το τελικό branding, που αποτυπώνεται στην ετικέτα του» σημείωσε στο FOODReporter η Κλαίρη Χαρόγιαννη. Επισημαίνεται ότι η μοναδικότητα της γεύσης του τσίπουρου «Αρόδο» βασίζεται στην παραδοσιακή διαδικασία της απόσταξής του, χωρίς την προσθήκη γλυκάνισου, και στις επιλεγμένες ποικιλίες Μοσχάτο Αμβούργου και Ροζακί από την Θράκη.

Στόχευση στο κανάλι Ho.Re.Ca.
Η Κλαίρη Χαρόγιαννη ολοκλήρωσε λέγοντας: «Παρουσιάσαμε το Αρόδο στο πλαίσιο της HORECA, οπότε είναι σαφές ότι στοχεύουμε ιδιαίτερα στους κλάδους της φιλοξενίας και της εστίασης. Αρχικά, θα δραστηριοποιηθούμε σε αυτά τα κανάλια και καθώς αναπτύσσεται το δίκτυο διανομής του Αρόδο θα ακολουθήσουν επιπλέον ενέργειες, που θα στοχεύουν στην γνωριμία του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού με το νέο μας τσίπουρο. Στόχος μας είναι για φέτος να βοηθήσουμε τους καταναλωτές της κατηγορίας και όχι μόνο να δοκιμάσουν την εξαιρετική συνταγή μας σε διάφορα σημεία που επισκέπτονται σε όλη τη χώρα».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter