Την είσοδο της Beverage World σε μία νέα κατηγορία, αυτήν του μηλίτη, σηματοδότησε η φετινή έκθεση HORECA, στην οποία η εταιρεία παρουσίασε τα νέα της προϊόντα. Πρόκειται για τη Μηλίτσα, έναν premium craft cider που παράγεται με επιλεγμένες ποικιλίες φρέσκων μήλων από τοπικούς παραγωγούς της περιοχής της Πιτσιλιάς και του Φαρμακά στην Κύπρο, και τον γαλλικό brut μηλίτη Galipette, που παράγεται από μήλα από τη Βρετάνη και τη Νορμανδία.

Η Μηλίτσα θα είναι διαθέσιμη σε δύο γεύσεις: μία κλασική (μήλο) και μία πιο πρωτότυπη (φράουλα-λάιμ). Μάλιστα, όπως παρατηρήσαμε κατά την επίσκεψη του FOODReporter στο περίπτερο της εταιρείας, η Μηλίτσα φράουλα-λάιμ σχεδόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, αποσπώντας πολύ καλές κριτικές για τη δροσερή, καλοκαιρινή γεύση της.

Με το λανσάρισμα της Μηλίτσας και της Galipette, η Beverage World συνεχίζει την all around the clock στρατηγική της, η οποία περιλαμβάνει καφέ (Lavazza) από το πρωί μέχρι το απόγευμα, μπύρα (Voreia) και spirits για τις βραδινές ώρες και απεριτίφ για τις «ενδιάμεσες» ώρες.

Ουσιαστικά, η Μηλίτσα αποτελεί μία ελαφρώς πιο «δυνατή» επιλογή από το μη αλκοολούχο Crodino, καθώς διαθέτει περιεκτικότητα 4,5% σε αλκοόλ. Αποτελεί επίσης μία ακόμα low alcohol επιλογή, ακολουθώντας την τάση των καταναλωτών που στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε εναλλακτικές με λιγότερο ή καθόλου αλκοόλ.

Ανανεωμένη εμφάνιση για τη Voreia
Πέρα από το λανσάρισμα στην κατηγορία του Μηλίτη, η Beverage World παρουσίασε στη φετινή HORECA και τη νέα εμφάνιση της μπύρας Voreia, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας είναι το ευμεγέθες V που την κάνει να ξεχωρίζει από μακριά, ανανεώνοντας την ταυτότητα της σειράς μπυρών που δημιούργησε η μικροζυθοποιία Siris, την οποία εξαγόρασε μέσα στο 2022 η Beverage World. Στο περίπτερο της Voreia παρουσία είχε εξάλλου και η σειρά Happy Brewers, με μπύρες που απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε πιο νεανικα κοινά.

Lavazza: Νέα προσθήκη στη σειρά La Reserva de Tierra
Όσον αφορά στην κατηγορία του καφέ, η Beverage World συμμετείχε με ξεχωριστό περίπτερο για τη Lavazza, στο οποίο κυριαρχούσε η σειρά La Reserva de Tierra, μία σειρά που περιλαμβάνει καφέδες οι οποίοι προέρχονται από περιοχές που έχουν ενισχυθεί οικονομικά (και όχι μόνο) από τη Lavazza. Νέα προσθήκη στη σειρά αυτή αποτελεί το premium espresso blend La Reserva de Tierra: Cuba, με καταγωγή από την Κούβα, που αποτελείται από κόκκους washed Αrabica & Robusta. Στο περίπτερο της Lavazza οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν επίσης τη δυνατότητα να δοκιμάσουν καφέδες από τα blends Paulista και Specials, καθώς και τις κάψουλες OCS για επαγγελματική χρήση.

Κερδίζει μερίδια στο λιανεμπόριο η Lavazza
Μιλώντας στο FOODReporter κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Κλαίρη Χαρόγιαννη, Head of Marketing & Trade Marketing της Beverage World, ανέφερε ότι το 2022 ήταν μία καλή χρονιά για την εταιρεία, παρά τις προκλήσεις λόγω των επιπτώσεων του πολέμου, χάρη και στις εξαιρετικές περσινές επιδόσεις του τουρισμού. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε μάλιστα στην κατηγορία του καφέ, όπου οι καφέδες Lavazza κερδίζουν μερίδια με ταχύτερους ρυθμούς απ’ όσο αναμενόταν, τόσο στις κάψουλες όσο και στον αλεσμένο καφέ.

Για τη φετινή χρονιά, η στρατηγική της Beverage World παραμένει εστιασμένη στη λογική του around the clock, ώστε να καλύπτει με τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου της τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού όλο το 24ωρο. Ανάγκες που όλο και περισσότερο, και παρά τις πληθωριστικές πιέσεις που περιορίζουν την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών, στρέφονται προς το premiumisation, δηλαδή προς την κατανάλωση ακριβότερων και ποιοτικότερων ποτών και ροφημάτων, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι καταναλώνουν σπανιότερα ή σε μικρότερες ποσότητες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter