«Πόσο λαχταριστό μπορεί να είναι ένα τρίγωνο; Πολύ. Μπορεί όμως να είναι και υγιεινό; Υπάρχει ένα τριγωνάκι γεμάτο γέλιο, πρωτεΐνη και ασβέστιο. Αν κοιτώντας αυτό το τρίγωνο, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι ένα κομμάτι πίτσας, μήπως ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες;» αναφέρει η Bel Hellas.
Ειδικότερα, σήμερα, την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, η Bel Hellas θέλει να θυμίσει σε όλους ότι η γευστική απόλαυση μπορεί να είναι υγιεινή και κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής. Για την ακρίβεια, ένα «τρίγωνο» κομμάτι, όπως το εμβληματικό τρίγωνο του γνωστού και κλασικού τυριού, του La Vache qui rit.
Έτσι, με όχημα το περίφημο σχήμα του αγαπημένου σε όλους σνακ, η Bel Hellas λανσάρει μια καμπάνια διατροφικής «αφύπνισης», δημιουργώντας μια απλή αλλά περιεκτική ιδέα, ώστε να παρακινήσει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν την υγιεινή και απολαυστική πλευρά της διατροφής. Σύμφωνα με την εταιρεία αυτό που κάνει άλλωστε τόσα χρόνια το αγαπημένο τρίγωνο τυρί: δείχνει στον καταναλωτή τον τρόπο να γελάει, να απολαμβάνει και να βρίσκει την τέλεια ισορροπία.
Το δημιουργικό concept της καμπάνιας επιμελήθηκε η hoku design, και αναπτύχθηκε τόσο στα έντυπα μέσα, όσο και στα social media.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter