Eίναι γεγονός. Όταν έχουμε χοληστερίνη, προσέχουμε περισσότερο και είναι δύσκολο να απολαύσουμε το φαγητό. Περιορίζουμε τα αγαπημένα μας πιάτα μαζί με την επιθυμία μας για κάτι πραγματικά νόστιμο.

Στην πραγματικότητα όμως, κανένας μας δεν επιθυμεί να αλλάζει τις διατροφικές του συνήθειες ή να θυσιάσει κάτι από την απόλαυσή του. Όλοι θα θέλαμε να υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος να φροντίσουμε την καρδιά μας, χωρίς να στερούμαστε τη γεύση. «Το Becel pro.activ αφουγκράστηκε την επιθυμία των καταναλωτών για απόλαυση και δημιούργησε το νέο Becel pro.activ Gourmet.

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, πρωτοποριακό προϊόν με κρεμώδη υφή που χαρίζει πλούσια γεύση στο φαγητό. Η Lowe Athens ανέλαβε τη δημιουργία του τηλεοπτικού σποτ για το λανσάρισμα του νέου προϊόντος της Ελαΐς-Unilever», μας είπαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας.

«Στη νέα ταινία για το Becel Gourmet, οι γαστριμαργικές απολαύσεις και η μείωση της χοληστερίνης, κάθονται μαζί στο τραπέζι. Ένα ηλιόλουστο μεσημέρι, μας βρίσκει στην όμορφη κουζίνα μιας γυναίκας. Είναι ώρα φαγητού, απολαυστικού φαγητού. Από τα πρώτα κιόλας πλάνα, η νοστιμιά ξεχειλίζει όταν η πρωταγωνίστρια απλά ανοίγει μια συσκευασία Becel Gourmet. Μπροστά στα μάτια της εμφανίζονται λαχταριστά πιάτα γαρνιρισμένα με την πλούσια, κρεμώδη υφή του Gourmet.

Κάθε φορά που ανοιγοκλείνει τη συσκευασία ένα νέο πιάτο κάνει την εμφάνισή του, με το Gourmet να λιώνει αργά πάνω του. Η πραγματική έκπληξη όμως έρχεται, όταν δοκιμάζει ένα από τα πιάτα. Πρώτη φορά, ένα προϊόν για τη μείωση της χοληστερίνης είναι πραγματικά νόστιμο. Έτσι, μπορεί να μειώσει τη χοληστερίνη της 7-10% σε 2-3 εβδομάδες (στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής) και να απολαύσει τη γεύση των πιάτων στο 100%.

Με λίγα λόγια “Και Becel και Gourmet”, όπως είναι και η υπογραφή του τηλεοπτικού, την παραγωγή του οποίου ανέλαβε η Filmiki. Σύντομα θα ακολουθήσει και έντυπη επικοινωνία με το ίδιο μήνυμα, που θα “τρέξει” σε εφημερίδες και περιοδικά».

 Πίνακας 1: Μαργαρίνες –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Σεπτ. 10  Ιαν.-Σεπτ. 11
 Becel pro.activ  321,35  736,38
 Βιτάμ/γενικά  –  493,18
 Νέο Βιτάμ μαργαρίνη  595,771  435,85

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μαργαρίνες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Σεπτ. 10  Ιαν.-Σεπτ. 11
 Τηλεόραση  675,72  948,3
 Ραδιόφωνο  103,03  349,69
 Περιοδικά  543,83  406,34
 Εφημερίδες  72,8  114,99
 Σύνολο κατηγορίας  1.395,38  1.819,31

 Πηγή: Media Services SA

ΙNFO
Πελάτης:
Ελαΐς Unilever Hellas AE
Προϊόν: Becel pro.activ Gourmet
Δημιουργός: Lowe Athens
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά