Σε θετική τροχιά διατηρεί τα μεγέθη της η Bazaar πετυχαίνοντας, κόντρα στο αρνητικό οικονομικό περιβάλλον, αύξηση του κύκλου εργασιών της και διατήρηση της κερδοφορίας της στα επίπεδα του 2014. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της αλυσίδας, το εννεάμηνο του 2015 έκλεισε με αύξηση των εσόδων της περίπου κατά 2,5%.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της διοίκησης της εταιρείας, το έτος θα κλείσει με τόνωση των πωλήσεών της γύρω στο 4,5% με 5%, κυρίως λόγω της μεταφοράς σε αυτήν μεριδίων αγοράς του ανταγωνισμού της. Τα στελέχη της εξηγούν ότι τους τελευταίους τρεις μήνες οι πωλήσεις της Bazaar εξελίσσονται με ρυθμό περίπου 12%, επίδοση η οποία ασφαλώς θα ωθήσει τη συνολική ετήσια απόδοσή της έως το 5%. Η διοίκηση της αλυσίδας προβλέπει ειδικότερα ότι τα έσοδά της το 2015 θα κυμανθούν μεταξύ 135 και 140 εκατ. ευρώ, ενώ σε ό,τι αφορά την κερδοφορία της φετινής χρήσης, υπολογίζει ότι θα διαμορφωθεί ως ποσοστό γύρω στο 0,8% του ετήσιου τζίρου της ή περίπου στα 1,2 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με την αξιοσημείωτα ανοδική τάση των πωλήσεών της, την αποδίδει σε μεγάλο βαθμό και στη στρατηγική της δημιουργίας καταστημάτων soft discount, με τα οποία η εταιρεία αντικρούει τις τραγικές επιπτώσεις των μνημονιακών πολιτικών στο εισόδημα των νοικοκυριών. Επίσης, ειδική συνεισφορά συμπεραίνεται πως έχει το γεγονός ότι τα περισσότερα Bazaar είναι διαμορφωμένα με τη λογική των convenience stores, που δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη καθημερινών επισκέψεων με χαμηλό κόστος αγορών ανά «καλάθι».

Με δέκα νέα σημεία το 2015
Οι θετικές επιδόσεις της αλυσίδας αποδίδονται και στην ταχύτατη επέκταση του δικτύου της. Για το 2015 η Bazaar είχε προγραμματίσει τη λειτουργία συνολικά δέκα καταστημάτων, εκ των οποίων ήδη τα πέντε είναι εν λειτουργία. Από τα τέλη του Οκτωβρίου η εταιρεία επρόκειτο να εγκαινιάσει νέα σημεία πώλησης στο Γαλάτσι, στη Μητροπόλεως στο κέντρο της Αθήνας, σε κεντρικό σημείο της περιοχής του Ηρακλείου στην Αθήνα, στην οδό Αγίου Ιωάννου στην Αγία Παρασκευή (πρόκειται για εξαγορά καταστήματος της εταιρείας Καραντινός) και στην Καλλίπολη Πειραιά.

Σημειώνεται ότι φέτος η Bazaar εξαγόρασε ένα από τα δύο καταστήματα franchise που λειτουργεί στα Ψαχνά Εύβοιας και ότι στο τέλος του έτους το δίκτυό της θα αριθμεί συνολικά 115 σημεία πώλησης. Τα νέα της καταστήματα θα είναι ενοικιαζόμενα. Κατά συνέπεια, η εταιρεία δεν δεσμεύει σημαντικό μέρος των διαθέσιμων κεφαλαίων της, εξασφαλίζοντας έτσι την ταχύτερη επέκταση του δικτύου της. Όπως εκτιμά η διοίκησή της, σε μέσο επίπεδο κάθε νέο σούπερ μάρκετ της κοστίζει περί τις 200.0000 ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, το φετινό επενδυτικό της πλάνο προσδιορίζεται γύρω στα 2 εκατ. ευρώ.

Στήριξη από τον ΕΛΟΜΑΣ
Κατά τη διοίκηση της εταιρείας, στις επιδόσεις της σημαντική είναι φέτος και η συμβολή των προωθητικών ενεργειών του ΕΛΟΜΑΣ, του ομίλου αγορών στον οποίο ανήκει, αλλά και η απόφασή του να επενδύσει στη τηλεοπτική διαφήμιση, φέρνοντας έτσι πιο κοντά στον μέσο καταναλωτή τις ομιλικές συλλογές private label προϊόντων, μέσω του δικτύου καταστημάτων που λειτουργούν υπό την αιγίδα του.