Τρεις νέες ταινίες, εμπνευσμένες από τρεις διαφορετικές καταστάσεις, περιλαμβάνει η νέα καμπάνια της Μπάρμπα Στάθης, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy. Η καμπάνια θυμίζει στους καταναλωτές ότι μπορούν να απολαμβάνουν όσα τους ευχαριστούν, έχοντας καθημερινά στο οικογενειακό τους τραπέζι θρεπτικά πιάτα. Μια γυναίκα χαλαρώνει, μουλιάζοντας στην μπανιέρα της αντί να μουλιάζει φασόλια, μια οικογένεια περνά τον χρόνο της ευχάριστα αντί να διαλέγει υλικά για μια συνταγή, ενώ ένα ζευγάρι «κόβει» βόλτες με τον σκύλο του αντί να κόβει λαχανικά για μπριάμ. Το βασικό μήνυμα είναι η ευκολία που προσφέρει η προϊοντική σειρά «Ας μαγειρέψουμε…». Η καμπάνια προβάλλεται στην τηλεόραση, τα social media και το YouTube. Εταιρεία παραγωγής της είναι η Foss Productions.