Η The Syndicate δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ για τις πάνες Babylino Sensitive. Μέσω της νέας αυτής τηλεοπτικής καμπάνιας, όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, «εκτός από την επαναστατική απορροφητικότητα των βρεφικών πανών Babylino και τα φιλικά προς το δέρμα υλικά τους, το κοινό ενημερώνεται και για το γεγονός ότι τα προϊόντα Babylino είναι ελληνικά, καθώς παράγονται από την αμιγώς ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ».

Πράγματι, η ΜΕΓΑ δημιουργήθηκε το 1980 ως μία μικρή εταιρεία παραγωγός ωτοκαθαριστών (Τipers). Σύντομα πρόσθεσε κι άλλα προϊόντα στην γκάμα της και ανέπτυξε τις δραστηριότητές της επενδύοντας σε έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό και σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό.

Σήμερα, προσφέρει προϊόντα που καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες προσωπικής υγιεινής, έχει παρουσία σε πάνω από 25 χώρες και αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη.

Τα προϊόντα της, όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία, είναι σχεδιασμένα ώστε να απαντούν στις ανάγκες της προσωπικής φροντίδας καταναλωτών κάθε ηλικίας, με απόλυτη αρχή τη μέγιστη φιλικότητα προς το δέρμα. Η παραγωγή του νέου τηλεοπτικού σποτ έγινε από την X-rated με σκηνοθέτη τον Τάκη Ζερβουλάκο.

INFO
Πελάτης: ΜΕΓΑ ΑΕ, Προϊόν: Babylino, Δημιουργός: The Syndicate, Μέσας προβολής: Τηλεόραση

 Πίνακας 1: Πάνες βρακάκια – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Φεβ. 2011  Ιαν. –  Φεβ. 2012
 Babylino Sensitive  –  136,56
 Baby Go Babylino  48,82  –
 Pampers New Baby  34,29  –

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Πάνες βρακάκια – Διαφημιστική δαπάνη ανά Μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. –  Φεβ. 2011  Ιαν. –  Φεβ. 2012
 Τηλεόραση  –  102,62
 Ραδιόφωνο  –  –
 Περιοδικά  83,11  18,05
 Εφημερίδες  11,34  –
 Σύνολα  94,45  136,56

 Πηγή: Media Services SA