Οι νέες πάνες απευθύνονται σε μητέρες με παιδιά ηλικίας κυρίως άνω των 10 μηνών, οι οποίες ενδιαφέρονται για ένα άριστο ποιοτικά προϊόν, με διαφοροποίηση, που θα συμβάλλει, παράλληλα, στην προσπάθειά τους για την εκμάθηση της χρήσης της τουαλέτας από το παιδί, δηλώνουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της νέας σειράς. Αναφερόμενοι, δε, στο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα έναντι των άλλων προϊόντων της κατηγορίας στην οποία ανήκει, μας είπαν: “Πέρα από τον εξελιγμένο σχεδιασμό τους, οι πάνες-βρακάκι BabyGo διαθέτουν το πλεονέκτημα ότι είναι σχεδιασμένες ειδικά για αγοράκια και για κοριτσάκια, χτίζοντας έτσι την διαφοροποίησή τους πάνω στο concept boy/girl”.

Το λανσάρισμα της νέας σειράς έγινε μέσα στο 2008, και τα προϊόντα της είναι τοποθετημένα σε όλα τα σούπερ μάρκετ. “Το προϊόν υποστηρίζεται έντονα με ενέργειες τόσο below όσο και above the line”, δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας. “Πιο συγκεκριμένα, οι εν λόγω  προωθητικές ενέργειες συνίστανται σε:

  • Τηλεοπτική επικοινωνία με δύο ξεχωριστές ταινίες (μία για αγόρι και μία για κορίτσι) με έντονο χιούμορ. Μέσα από άκρως «κοριτσίστικες» ή «αγορίστικες» καταστάσεις, τονίζουν τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στα αγοράκια και τα κοριτσάκια και, συνεπώς, τις διαφορετικές ανάγκες που έχουν, ακόμα και από την πάνα τους.
  • Καταχωρίσεις και δελτία τύπου σε περιοδικά, με πρωταγωνιστές τους δύο μικρούς ήρωες των συσκευασιών.
  • In store ενέργειες που περιλαμβάνουν κουπονοδιανομές, δειγματοδιανομές, αλλά και ειδικές ενέργειες on-pack, tailor made κά.
  • Πανελλαδικό πρόγραμμα Direct Mail με εκπτωτικά κουπόνια”.

Οι νέες πάνες-βρακάκι BabyGo προσφέρουν διαφοροποίηση και καινοτομία στην κατηγορία των βρεφικών πανών, μέσω του concept boy/girl. ‘Ετσι, προσελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών στην κατηγορία πάνα-βρακάκι: μία κατηγορία πιο premium (υψηλότερη αξία ανά τεμάχιο πάνας) σε σχέση με την ανοιχτή πάνα, με το αντίστοιχο όφελος στο καλάθι των σούπερ μάρκετ.