H Kroger δίνει ιδιαίτερη προσοχή και επενδύει στα κοινωνικά δίκτυα και ειδικότερα στην καταγραφή των απόψεων των καταναλωτών, ώστε να διαμορφώσει τη στρατηγική της στο μάρκετινγκ, κυρίως κατά την περίοδο της πανδημίας και των μέτρων που οδηγούν σε αναστολή πολλών δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ. Όπως δήλωσαν στελέχη της κατά τη διάρκεια online συζήτησης, δραστηριοποιούμενη σε έναν κλάδο που κερδίζει πωλήσεις κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, σε αντίθεση με άλλους κλάδους της οικονομίας, η αλυσίδα παρακολουθεί την εξέλιξη των νέων αγοραστικών και καταναλωτικών συνηθειών, όπως το στοκάρισμα τροφίμων και το μαγείρεμα στο σπίτι, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα. Το μάρκετινγκ της αλυσίδας καλείται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καταναλωτών, με κινήσεις που μιλούν στο συναίσθημα και αποδεικνύουν έμπρακτα την ευαισθητοποίηση της εταιρείας στις νέες συνθήκες, σημειώνουν.
Ο αμερικανικός κολοσσός λιανεμπορίου τροφίμων, σε συνεργασία με την εταιρεία 360i, αναλύει τις online συνομιλίες των πολιτών σε καθημερινή βάση, ώστε να διαμορφώσει ένα νέο πλάνο μάρκετινγκ. Οι τρεις βασικοί πυλώνες του αφορούν εκπαιδευτικό περιεχόμενο, υποστήριξη των πελατών και μετάδοση μηνυμάτων που επιδρούν θετικά στην ψυχολογία των αποδεκτών τους. Η αλυσίδα δεν παραλείπει να πάρει θέση και σε κοινωνικά ζητήματα και κινητοποιήσεις, όπως για παράδειγμα στο κίνημα Black Lives Matter.