Παύλος Τσακίρης, διευθύνων σύμβουλος, Αβγά Τσακίρη
Συνεχίζεται η ανοδική πορεία της Tsakiris Family AE – Αβγά Τσακίρη, με τα αποτελέσματα της χρήσης του 2023 να το επιβεβαιώνουν, δείχνοντας αύξηση στον κύκλο εργασιών κατά 22% σε σχέση με το 2022. Μάλιστα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Παύλο Τσακίρη, η ανοδική πορεία συνεχίζεται και φέτος, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2024 έκλεισε με αύξηση 6% σε όγκο και 7% σε αξία.
«Ήδη έχουμε υπογράψει νέες συμφωνίες που εμπλουτίζουν το portfolio της εταιρείας, ενώ ενδυναμώνουμε τις υπάρχουσες συμφωνίες των key accounts με τους οποίους συνεργαζόμαστε και μας εμπιστεύονται για χρόνια», τόνισε ο κ. Τσακίρης, προσθέτοντας: «Η στρατηγική που υλοποιούμε από το τέλος της περυσινής χρονιάς φέρνει αποτελέσματα, ώστε να κατακτήσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει ως προτεραιότητα με κυρίαρχο, την αύξηση του μεριδίου μας, του brand Αβγά Τσακίρη, σε όλη την ελληνική επικράτεια. Προς αυτή την κατεύθυνση, ενδυναμώνουμε περαιτέρω τα τμήματα της εταιρείας, με αιχμή της στρατηγικής μας την παραγωγή αβγών αλλά και το τμήμα πωλήσεων».
Οι στρατηγικές κινήσεις για την τριετία 2024 – 2026
Σημειώνεται ότι στο business plan της εταιρείας για την τριετία 2024 – 2026, μέσω των επενδύσεων που υλοποιούνται με προγράμματα αλλά και ίδια κεφάλαια, περιλαμβάνονται οι εξής στρατηγικές κινήσεις:
- Επενδύσεις σε πτηνοτροφεία την τρέχουσα χρονιά (νέα και ανακαινισμένα), με στόχο τη δυναμική αύξηση της παραγωγής.
- Απόκτηση πιστοποιητικών στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των ποιοτικών χαρακτηριστικών των αβγών.
- Ανανέωση της προϊοντικής γκάμας με νέες κατηγορίες προϊόντων προστιθέμενης αξίας.
- Re-design των συσκευασιών, με στόχο την καλύτερη ομαδοποίηση των προϊόντων στο ράφι, το καλύτερο branding αλλά και την ευκολία ανάγνωσης των ετικετών από τον καταναλωτή.
- Εργασίες αναβάθμισης (υποδομές κ αισθητική), των εγκαταστάσεων της έδρας της εταιρείας στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης (Διοίκηση/ Τυποποίηση/ Logistics).
- Nέο site, πιο φιλικό στον επισκέπτη.
- Nέα εικονογράφηση των οχημάτων του στόχου (οχήματα διανομής προϊόντων).
«Αν και η τρέχουσα χρονιά προδιαγράφεται ιδιαίτερη γι’ ακόμη μία φορά, εμείς δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας ως οικογένεια αλλά και ως εταιρεία, ώστε να παράγουμε και να διαθέτουμε αβγά εξαιρετικής ποιότητας, στους Έλληνες καταναλωτές», τόνισε ο Παύλος Τσακίρης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter