Η ενέργεια «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος, που υλοποιήθηκε την περασμένη χριστουγεννιάτικη περίοδο για 8η συνεχή χρονιά και στήριξε το «Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος», συνέβαλε στο να εκπληρωθούν 10 ευχές παιδιών στους τρεις πρώτους μήνες του 2024.

Ειδικότερα, τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από την αγορά του «Δώρου Αγάπης», το οποίο περιείχε βασικά είδη διατροφής, συνεισέφεραν στην εκπλήρωση των ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες.

Η σημασία της πρωτοβουλίας της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει μεγάλη αξία, αφού καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η συμμετοχή των πελατών της. Ως εκ τούτου, η εταιρεία, παράλληλα με την υλοποίηση των προγραμμάτων της με επίκεντρο τον άνθρωπο, θα συνεχίσει να κάνει το καλό με δράσεις και προγράμματα από κοινού με τους πελάτες της, όπως με το «Πασχαλινό Αβγό» που θα πραγματοποιηθεί και το φετινό Πάσχα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter