Η χριστουγεννιάτικη επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος είχε πρωταγωνιστές τα παιδιά, αφού τα Χριστούγεννα είναι η εποχή που τους ανήκει περισσότερο από όλους και πρέπει να βρίσκεται πάντα τρόπος να τα ζήσουν με χαρά. Τα Χριστούγεννα είναι και μια εποχή για πράξεις αγάπης προς όλους τους ανθρώπους και αλληλεγγύης προς όσους έχουν ανάγκη. «Χριστούγεννα είναι ό,τι μας κρατάει γύρω από ένα τραπέζι ή μέσα σε μια αγκαλιά. Ό,τι μας φέρνει κοντά, ακόμη και αν μένουμε μακριά. Χριστούγεννα είναι το «μαζί». Και μαζί, ναι, μπορούμε να κάνουμε και αυτά τα Χριστούγεννα μαγικά. Με τη νέα της καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος μας το θυμίζει. Μας το δείχνει μέσα από τα μάτια των παιδιών. Και μας εφοδιάζει με ό,τι χρειαζόμαστε για να φέρουμε και φέτος τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι μας», σημείωνε η εταιρεία. Και πρότεινε για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι εκλεκτά κρεατικά, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ιδιαίτερα τυριά, αλλαντικά και delicatessen, βραβευμένα κρασιά, Γεύσεις Ελλάδας και προϊόντα από ντόπιους παραγωγούς, καθώς και τα χριστουγεννιάτικα γλυκά με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη. Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε το γιορτινό τεύχος του AB Food Stories, το περιοδικό γαστρονομίας, του οποίου όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις προσφέρονται σε καλό σκοπό.