Εντός στόχων βρίσκεται το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο Πεδιάδος Ηρακλείου Κρήτης, σύμφωνα με τον Area Manager, Ανδρέα Μίτσουλα. Το διώροφο κατάστημα άνοιξε στις 23 Απριλίου 2024, έχει εμβαδόν 1.140 τ.μ. συνολικά και 24 άτομα προσωπικό. Οι ώρες λειτουργίας του είναι Δευτέρα έως Κυριακή, έως τις 22:00, ένεκα της τοποθεσίας σε τουριστική περιοχή.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος εκμεταλλεύτηκε τη… φυγή της γούνας από την Πεδιάδα Ηρακλείου Κρήτης, μετά τη φυγή των Ρώσων από την περιοχή και βρήκε ακίνητο σε καλή τιμή, επενδύοντας σε περιοχή που, μετά και την κατασκευή του αεροδρομίου Καστελίου, θα γνωρίσει περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη.
Ο κ. Μίτσουλας παραδέχτηκε στο FOODReporter ότι το 70% του τζίρου του συγκεκριμένου καταστήματος μέχρι τώρα αφορά τουριστική κίνηση. Το μέσο καλάθι του καταστήματος βρίσκεται μεταξύ €15,00 και €17,00, σε σχετικά ανεβασμένο καλάθι κυρίως ως προς τα είδη προσωπικής υγιεινής -και ιδιαιτέρως, των καλλυντικών- κάτι μη αναμενόμενο για τους ιθύνοντες του καταστήματος. Ενώ στο μέσο όρο των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος, το ποσοστό πελατών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία self-checkout βρίσκεται μεταξύ 20% και 25%μ στο συγκεκριμένο κατάστημα, ελέω διαφορετικών καταναλωτικών συνηθειών, ανεβαίνει πάνω από 40%.
Το πλανόγραμμα τοποθέτησης των προϊόντων στο νέο κατάστημα διαθέτει στοχευμένες καινοτομίες: Φρεσκοκομμένο καφέ, σε συνεργασία με την εταιρεία Δάνδαλης, που είναι δυνατόν να αλεστεί live για τον πελάτη, διττό εκτεταμένο χώρο μαγειρικής, αφενός με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αφετέρου με συσκευασμένα προϊόντα αγροδιατροφής μικρού και μέσου βάρους, όπως ο μέσος τουρίστας τα έχει συνηθίσει. Τα ράφια και ψυγεία ποτών, μη αλκοολούχων και Ready-To-Drink βρίσκεται κοντά στο ταμείο για να προσελκύει αυθόρμητες αγορές με άξονα τη διασκέδαση. Υπάρχει «ζεστή γωνιά» grab ‘n’ go, που περιλαμβάνει και τοπικές νοστιμιές.
Τοπικά παραδοσιακά προϊόντα στα ράφια
Το κατάστημα της Χερσονήσου περιλαμβάνει τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Κρήτης κατά 15% στο σύνολο του κωδικολογίου, με 355 κωδικούς από όλο το εύρος παραγωγών στο νησί. Οι συγκεκριμένοι κωδικοί διαμοιράζονται σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη που αριθμεί 15 καταστήματα (12 εταιρικά και τρία franchise). Συνολικά, το νέο κατάστημα τοποθετεί περίπου 13.000 κωδικούς και αδιάλειπτα υποστηρίζει το δεύτερο πυλώνα στρατηγικής της αλυσίδας, δηλαδή την προώθηση των ιδιωτικών ετικετών της ΑΒ Βασιλόπουλος και της Ahold Delhaize, που περιλαμβάνουν και συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς. Για παράδειγμα, πέρα από τα AB επιλογή και τα όσπρια Nature’s Promise προέρχονται από την Ελλάδα και συσκευάζονται εδώ, οι εν Ελλάδι κωδικοί χυμού και πολτού ντομάτα Gustona προέρχονται από τη Δ. Νομικός. Ο Brand President της ΑΒ, Νίκος Λαβίδας, παραδέχτηκε ότι η αλυσίδα προσπαθεί να συγκεράσει μέσω εντοπιότητας της παραγωγή την τοποθέτηση στο ράφι παραδοσιακών προϊόντων Ελλήνων παραγωγών.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter