Το «κλειδί» για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης των πωλήσεών της είναι για τη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος η πλήρης αναβάθμιση των δέκα μεγάλων καταστημάτων της εταιρείας. Γι’ αυτό η διοίκησή της, έχοντας ολοκληρώσει τις ανακαινίσεις των πρώτων εξ αυτών, σχεδιάζει τις επόμενες.

Στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου λειτούργησε πλήρως αναβαθμισμένο το υπερκατάστημα της εταιρείας στην περιοχή του Ελληνικού, στα τέλη του Φεβρουαρίου αναβαθμίστηκε το μεγάλο σούπερ μάρκετ της αλυσίδας στην Εθνική Οδό, ενώ ακολουθούν τα αντίστοιχα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, το Ψυχικό, τον Περισσό και τα Βριλήσσια. Εν συνέχεια ανάλογες παρεμβάσεις θα γίνουν στα μεγάλα ΑΒ Βασιλόπουλος στην Πάτρα, το Ηράκλειο Κρήτης και τη Λάρισα. Έτσι η ΑΒ Βασιλόπουλος τονώνει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, αυξάνοντας τις εισπράξεις των συγκεκριμένων καταστημάτων.

Πέραν του εκσυγχρονισμού των αιθουσών πωλήσεων και της προσθήκης νέων τμημάτων, με προϊόντα που απαντούν στις σύγχρονες τάσεις της κατανάλωσης, οι αναβαθμίσεις των εν λόγω καταστημάτων περιλαμβάνουν και αναπροσαρμογές της ποικιλίας των κωδικών προϊόντων που διαθέτουν, όπως και με νέες υπηρεσίες που λειτουργούν σαν πόλος έλξης νέων πελατών, όπως τα καθαριστήρια ρούχων και τα τμήματα επιδιόρθωσης υποδημάτων.

Επίσης, στο πλαίσιο της αναβάθμισης του δικτύου της, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προβεί σε συμφωνίες συνεργειών με εξειδικευμένες εταιρείες, των οποίων οι δομές είτε στεγάζονται σε καταστήματα της αλυσίδας είτε βρίσκονται σε χώρους που γειτνιάζουν σε αυτά. Οι εν λόγω συνεργασίες αποβλέπουν στον εμπλουτισμό του μίγματος ραφιού των μεγάλων καταστημάτων της εταιρείας με προϊόντα όπως τα συμπληρώματα διατροφής, τα βρεφικά και παιδικά είδη, τα γυναικεία ρούχα κ.ά. Ο σκοπός της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να αναβαθμίσει τη αγοραστική εμπειρία όσων επισκέπτονται τα συγκεκριμένα καταστήματά της. Σημειώνουμε ότι το κόστος των σχετικών αναβαθμίσεων υπερβαίνει το 1 εκατ. ευρώ ανά κατάστημα.

Πλάνο επέκτασης του δικτύου πωλήσεων
Πέραν των προαναφερόμενων η εταιρεία προγραμματίζει φέτος τη λειτουργία τεσσάρων ή πέντε νέων εταιρικών καταστημάτων, τα οποία θα λειτουργήσουν προς τα τέλη της χρονιάς, άρα θα επιδράσουν στα έσοδά της από το 2025. Επίσης, σχεδιάζει την επέκταση των δικτύων δικαιόχρησης που ελέγχει, με την προσθήκη περίπου πενήντα νέων καταστημάτων. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, όπως σχολιάζουν στελέχη της, το τελευταίο της κατάστημα που εδρεύει στον Παράδεισο Αμαρουσίου εμφανίζει σημαντικές επιδόσεις, που στηρίζουν τις προσπάθειες τόνωσης της ανταγωνιστικότητας και των μεριδίων αγοράς της αλυσίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2023 ο κύκλος εργασιών της ΑΒ Βασιλόπουλος διαμορφώθηκε στα επίπεδα του 2022, δηλαδή στη ζώνη των 2 δισ. ευρώ. Φέτος η διοίκησή της αναμένει την αύξηση των συνολικών της εσόδων. Όπως είναι γνωστό, τα τελευταία χρόνια ο τζίρος της εταιρείας κυριολεκτικά έχει κολλήσει στο επίπεδο των 2 δισ. ευρώ, ενόσω οι ανταγωνιστές της αυξάνουν τις πωλήσεις τους, είτε πρόκειται για αλυσίδες υψηλότερου τζίρου είτε χαμηλότερου. Στο πλαίσιο των προσπαθειών ανάπτυξης των πωλήσεών της, η εταιρεία υλοποιεί ένα γενναίο πρόγραμμα προσφορών και εκπτώσεων, στο οποίο έχει εντάξει περισσότερους από 3.000 κωδικούς προϊόντων. Παράλληλα, η εταιρεία καθιέρωσε τη χορήγηση δωροεπιταγών, μέσω των οποίων οι αγορές από το δίκτυό της γίνονται ελκυστικότερες για τον μέσο καταναλωτή.