Η ΑΒ Βασιλόπουλος ως γνωστόν έφερε πρώτη στα καταστήματά της δύο προϊόντα της πρωτοβουλίας «Ποιος είναι το Αφεντικό;-Η Μάρκα του Καταναλωτή» (δηλαδή προϊόντα διαμορφωμένα βάσει κριτηρίων που επέλεξαν οι ίδιοι οι καταναλωτές), το φρέσκο γάλα σε δυο κωδικούς, πλήρες και ελαφρύ. Σειρά πήραν τώρα το στραγγιστό γιαούρτι 2% και 10% από τοπικές φάρμες και το 100% εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο σε δύο κωδικούς της εν λόγω πρωτοβουλίας, το εξαιρετικό παρθένο και το βιολογικό εξαιρετικό παρθένο λάδι από ελληνικούς ελαιώνες.

Εξάλλου, από τις 4 Φεβρουαρίου οι πελάτες της αλυσίδας μπορούν να απολαμβάνουν γευστικές επιλογές γαλλικής κουζίνας από τη σειρά έτοιμων γευμάτων «ΑΒ you’ll love», για περιορισμένο διάστημα.