Την παύση εμπορίας αυγών κλωβοστοιχίας, branded και ιδιωτικής ετικέτας, από 1η Ιανουαρίου 2025, ανακοίνωσε ο εμπορικός διευθυντής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Ανδρέας Συμεώνογλου, για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας.
Το 93% των Ελλήνων καταναλωτών πιστεύει ότι η ευημερία των εκτρεφόμενων ζώων πρέπει να προστατεύεται καλύτερα στη χώρα τους απ’ ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα.
Οι Έλληνες καταναλωτές αποδεικνύονται πιο ευαισθητοποιημένοι από το σύνολο των Ευρωπαίων, όπου το αντίστοιχο ποσοστό βρίσκεται στο 84%.
Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους για τον τρόπο με τον οποίο εκτρέφονται ζώα και πουλερικά.
Πράγματι, η παραδοσιακή μέθοδος τοποθέτησης σε ένα κλουβί όπου δεν μπορούν να ανοίξουν τα φτερά τους ή να περιπλανηθούν ελεύθερα είναι σκληρή, λαμβάνοντας ολοένα και περισσότερη επίκριση από τους πιο συνειδητοποιημένους καταναλωτές.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανταποκρινόμενη στην εν λόγω καταναλωτική ανάγκη, δεσμεύεται ότι από το νέο έτος θα εμπορεύεται κατά 100% αυγά που παράγονται «εκτός των κλουβιών» (cage free), δηλαδή αυγά αχυρώνα, ελευθέρας βοσκής και βιολογικά. Ο κ. Συμεώνογλου αποκάλυψε ότι το project σχεδιάζεται από το 2017. Για να υλοποιηθεί, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάστηκε εντατικά με τους προμηθευτές της για περισσότερα από τρία χρόνια.
Άλλωστε, όπως σημείωσε, «εκείνοι αποδείχθηκαν έτοιμοι για τις αλλαγές», εν αναμονή και της συμμόρφωσης με τον Κανονισμό CSDDD (Corporate Sustainability Due Diligence Directive, Εταιρική Δέουσα Επιμέλεια Βιωσιμότητας) στις 26 Ιουλίου 2027.
Μέχρι σήμερα, το 40% από τις 390 εκατομμύρια κότες, που συνολικά εκτρέφονται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, στεγάζεται ακόμη σε κλουβιά για ολόκληρη την παραγωγική ζωή.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter