Πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους αποφάσισαν να δώσουν στους προμηθευτές τους οι ΑΒ Βασιλόπουλος και My market, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο. Συγκεκριμένα οι προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες:

  • Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς
  • Μετρικές Ηλεκτρονικού Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket)
  • Μετρικές Ηλεκτρονικού Καλαθιού: δηλαδή ποιοι κωδικοί προϊόντων μπαίνουν συνήθως στα ίδια ηλεκτρονικά καλάθια ή -πιο σημαντικά- ποια ηλεκτρονικά καλάθια χάνονται
  • Στατιστικά Ημέρας / Ώρας: δηλαδή ποιες μέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό
  • Μετρικές Customer Journeys: δηλαδή ποια είναι η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών που προκύπτει μέσα από τη διαδρομή τους στα μενού πλοήγησης και τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν ανά δευτερόλεπτο στα e-shops των λιανεμπόρων
  • Μετρικές Διαφημιστικών Ενεργειών: δηλαδή τι απόδοση έχει η κάθε διαφημιστική ενέργεια των προμηθευτών στα e-shops των λιανεμπόρων,

Τα παραπάνω δεδομένα είναι πλέον διαθέσιμα προς όλους τους προμηθευτές (μεγάλες ή μικρές εταιρείες, εγχώριους και διεθνείς ομίλους) των παραπάνω αλυσίδων μέσω εμπορικής συμφωνίας. Στην πλατφόρμα ανοικτών δεδομένων έχουν δωρεάν πρόσβαση όλοι οι λιανέμποροι της χώρας. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία, οπτικοποίηση και εμπορική διάθεση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group.

Αύξηση στις online παραγγελίες το καλοκαίρι
Εν τω μεταξύ, αψηφώντας τον πληθωρισμό, η ζήτηση από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των λιανεμπόρων στη χώρα μας αυξάνεται, καθότι το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος του 2022 υπήρξε τεμαχιακή αύξηση 8% στις online παραγγελίες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group που θα δημοσιευθεί αυτή την εβδομάδα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter