Διασύνδεση με κρητικά παραδοσιακά προϊόντα και με ντόπιους παραγωγούς εξασφαλίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος για τα 15 καταστήματα της Κρήτης. Υπάρχουν σκέψεις για να αυξηθούν τα franchise καταστήματα της αλυσίδας, από τρία που είναι τώρα σε περισσότερα ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα.

Μέσω των 65 τοπικών προμηθευτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος καταφέρνει να κερδίζει μερίδια έναντι του ανταγωνισμού, υιοθετώντας στρατηγική που και ο ανταγωνισμός ακολουθεί: Η αλυσίδα έχει ανεβάσει το μερίδιο αξίας πωλήσεων σε 10,6% στην Κρήτη, η οποία αποτελεί αγορά που αντιπροσωπεύει το 8% του συνολικού ετήσιου τζίρου στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο.

Οι πωλήσεις των τοπικών προϊόντων έχουν πια ανέβει στο 15% του συνόλου μέσα σε έναν χρόνο, με μόλις το 10% των συνεργασιών να αφορά αποκλειστικότητα. Ο ΑΒ κερδίζει το «δέσιμο» με το τοπικό καταναλωτικό κοινό και οι προμηθευτές την ευκαιρία να επεκταθούν στο μέλλον και σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, εφόσον η παραγωγική τους διαδικασία και οι προσφορές του ανταγωνισμού το επιτρέπουν.

Η Κρήτη έχει ανοδικό μέσο καλάθι για την αλυσίδα, το οποίο, πάντως, παραμένει χαμηλά συγκριτικά με την Αθήνα, λόγω των μικρότερων χώρων. Ωστόσο, φαίνεται ότι η σύνδεση με την τοπική παραγωγή επιτυγχάνεται.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter