Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύσσει μια μεγάλη γκάμα own brands, με καινοτόμα χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στην προστασία του πλανήτη και προσφέροντας υγιεινές και βιώσιμες επιλογές στους πελάτες της, όπως οι σειρές Nature’s Promise (φυτικά ροφήματα, δημητριακά κ.ά.), Perla (καφές παρασκευασμένος με βιώσιμο τρόπο σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες) και Delicata (γκάμα ειδών σοκολάτας, παρασκευασμένων με βιώσιμο τρόπο). Επίσης, η σειρά «Η ΑλφαΒήτα κοντά στην ελληνική γη» περιλαμβάνει μεγάλη γκάμα παραδοσιακών προϊόντων, παρασκευασμένων από προσεγμένες πρώτες ύλες (παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα και την Κρήτη, όσπρια και ρύζι από περιοχές της Βόρειας Ελλάδος κ.ά.). Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει έξυπνες και γρήγορες λύσεις, προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικονομούν χρόνο, με τα «ΑΒ Έτοιμα Γεύματα» (σαλάτες, σάντουιτς και γεύματα με την υπογραφή του σεφ Άκη Πετρετζίκη) και την σειρά «Excellent Tapas» (ποικιλία από ελιές, αλλαντικά και dips).

Παράλληλα, κάνει ηλεκτρονική την έκδοση του φυλλαδίου προσφορών της, συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος. Σε άλλη δράση της, η εταιρεία διενέργησε τον καθιερωμένο εσωτερικό διαγωνισμό, με τίτλο «Πρωταθλητές στα Τρόφιμα Αγάπης», επιβραβεύοντας τα πέντε πρώτα καταστήματά της που ξεχώρισαν στην υλοποίηση του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης». «Κατάστημα της Χρονιάς» αναδείχτηκε το κατάστημά της στα Κάτω Πατήσια Αττικής, που πέτυχε κατά μέσο όρο 82% σε δωρεές τροφίμων. Εξάλλου, συνεχίζεται η συνεργασία της ΑΒ με την ολλανδική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Ten Brinke, για την δημιουργία νέων καταστημάτων. Το σχετικό πλάνο προβλέπει την κατασκευή άμεσα ενός νέου καταστήματος στους Αγίους Αναργύρους.