Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε και φέτος στο KEM Franchise Mec Παιανίας, παρουσιάζοντας τα επιτυχημένα μοντέλα δικαιόχρησης ΑΒ Food Market και AB Shop & Go (18-21 Μαρτίου).

Στη διάρκεια της έκθεσης περί τους 750 συμμετέχοντες επισκέφθηκαν το περίπτερο της ΑΒ Βασιλόπουλος όπου έμπειρα στελέχη τους ενημέρωσαν σχετικά με την ανάπτυξη του AB Food Market στην περιφέρεια και τα τουριστικά κέντρα και του AB Shop & Go σε μεγάλα αστικά κέντρα. Εξάλλου, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα facebook & Linkedin σελίδα της ΕΝΑ Food Cash & Carry:

https://www.linkedin.com/company/ena-food-cash-%26-carry και https://www.facebook.com/ENAFood/timeline.

Φιναλίστ στα World Retail Awards 2016
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με το πρόγραμμά της «Τρόφιμα Αγάπης», προκρίθηκε στα World Retail Awards 2016, τη διακεκριμένη διεθνή διοργάνωση βραβείων για το λιανεμπόριο, με συμμετοχές από κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως. Τα «Τρόφιμα Αγάπης» είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα το οποίο εφαρμόζεται σε συνεργασία με την Αστική ΜΚΟ «Μπορούμε» και την Τράπεζα Τροφίμων. Μέσω αυτού, δωρίζονται από τις αποθήκες και τα καταστήματά της απολύτως ασφαλή τρόφιμα, που έχουν καταστεί μη εμπορεύσιμα λόγω εγγύτητας της λήξης του κύκλου ζωής τους ή αβαριών στις συσκευασίες τους. Σήμερα το πρόγραμμα εφαρμόζεται από 196 ΑΒητικά καταστήματα, με στόχο να εξαπλωθεί σε όλο το δίκτυο της εταιρείας, υποστηρίζει 152 φορείς και ωφελεί πάνω από 70.000 αποδέκτες. Η εταιρεία θα διεκδικήσει με άλλες πέντε εταιρείες την πρωτιά στην κατηγορία Responsible Retailer of the Year, στο φετινό τελικό των World Retail Awards.