Παρουσία στην αγορά των Κυθήρων απέκτησε η ΑΒ Βασιλόπουλος, κατόπιν συμφωνίας της με την τοπική εταιρεία Αφοί Λουράντου για την εξαγορά του ενός από τα δύο της σούπερ μάρκετ, στην περιοχή Τσικαλαριά Κυθήρων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Food Reporter.

Η Αφοί Λουράντου θα διατηρήσει το δεύτερο κατάστημά της στον Ποταμό Κυθήρων, καθώς και τη δραστηριότητά της στον τομέα χονδρικής. Εξάλλου, σύμφωνα με την ίδια πηγή, συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος συμφώνησε η «Μάρκα του Καταναλωτή» –η πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Η συνεργασία θα ξεκινήσει από το γάλα και θα εκταθεί σε όλα τα προϊόντα, που θα αναδειχθούν στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η οποία αποβλέπει στη δημιουργία προϊόντων βάσει των καταναλωτικών προτιμήσεων, όπως καταγράφονται στην ιστοσελίδα imarkatoukatanaloti.gr, κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού επί συγκεκριμένων προδιαγραφών, και την ανταπόκριση σχετικά ενδιαφερόμενων Ελλήνων παραγωγών.

Σημειώνουμε ότι ως τις 16 Φεβρουαρίου εξελισσόταν η ψηφοφορία του κοινού σχετικά με τις προδιαγραφές του φρέσκου αγελαδινού γάλατος. Ήδη έχει γίνει ο σχεδιασμός της συσκευασίας του, καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών έχουν ορίσει γενικά την κατεύθυνση, οπότε σε εξέλιξη είναι και οι συνεννοήσεις της «Μάρκας του Καταναλωτή» με παραγωγούς, προκειμένου να ξεκινήσει έγκαιρα η παραγωγή του. Όπως εκτιμάται, το προϊόν ενδεχομένως θα μπορεί να τοποθετηθεί στα ράφια από τα τέλη του Μαρτίου. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σημειώνουμε, έδειξε ενδιαφέρον για το εν λόγω εγχείρημα από την εκδήλωσή του, καθώς «αντιγράφει» την αντίστοιχη δημοφιλή γαλλική εμπειρία, που στηρίζουν 14,1 εκατομμύρια καταναλωτές. Μετά το γάλα σειρά θα πάρουν το ελαιόλαδο και η φέτα και εν ευθέτω χρόνο το γιαούρτι, τα αυγά, το αλεύρι, τα μακαρόνια, το βούτυρο, ο φρέσκος χυμός και το μέλι.