Με τρία βραβεία –gold, silver και bronze– διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες ‘Best in Retail’, ‘Best Use of Small Budget’ και ‘Best Multichannel Marketing Experience with Influencers’ αντίστοιχα, για την ενέργεια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό». Πρόκειται για ένα άλμπουμ που παρουσιάζει τρόπους προστασίας του θαλάσσιου κόσμου μέσα από «μπλε» ιστορίες, με διαφορετικό ήρωα κάθε φορά. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υλοποιήθηκε με τον WWF Ελλάς. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η εταιρεία συνεργάστηκε με γνωστούς influencers, όπως την παγκόσμια πρωταθλήτρια καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, τον αργυρό Ολυμπιονίκη Μάριο Καπότση, αλλά και τον παρουσιαστή Ετεοκλή Παύλου, που ανέδειξαν την πρωτοβουλία από τα προσωπικά τους social media. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο mobile app που θα ενσωματώσει μέσα στο 2024 –μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native), που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στο μεταξύ, εγκαινιάστηκε το ανανεωμένο Mega ΑΒ κατάστημα των 4.340 τ.μ. στη Νέα Ερυθραία, στο 20ό χλμ. της ΝΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης, το οποίο διαθέτει έναν ολόκληρο όροφο σε μια μεγάλη ποικιλία ειδών σπιτιού-κουζίνας, ένδυσης-υπόδησης και καθαριότητας, σε χαρτικά, είδη πάρτι, βιβλία και παιχνίδια. Επιπλέον, το κατάστημα διαθέτει Τμήμα Φρέσκων (που παραπέμπει σε «Λαϊκή»), Sushi Bar, Τμήμα Φούρνου & Grab n Go (με snacks) και Τμήμα Αρμονία (βιολογικά, επιλογές για vegan, προϊόντα χωρίς γλουτένη κ.α.).
30/03/24
CATEGORIES: Λιανεμπόριο
ΑΒ Βασιλόπουλος: Διακρίσεις, καινούργιο app και εγκαίνια Mega ΑΒ
Από Νατάσα Σινιώρη

Topics:
ΑΒ Βασιλόπουλος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ