Καρπούς συνεχίζει να αποδίδει η εμπορική πολιτική που ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς και το τρίτο τρίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση τζίρου, κερδών και μεριδίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του βελγικού ομίλου Delhaize, τα έσοδα της μητρικής στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης και Ασίας, όπου εντάσσεται η δραστηριότητά του στην Ελλάδα μέσω της ΑΒ Βασιλόπουλος, αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2012 κατά 19,5%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011, ως αποτέλεσμα της απόκτησης της σερβικής αλυσίδας Maxi, ήτοι στα 793 εκατ. ευρώ από 664 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Εξαιρουμένης της Maxi, τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 9%, λόγω της συνεχιζόμενης ισχυρής αύξησης του τζίρου του σε Ρουμανία και Ινδονησία και της διατήρησης της αυξητικής τάσης των εσόδων του στην Ελλάδα. Μάλιστα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία επέκτεινε το μερίδιο αγοράς της, πράγμα στο οποίο συνέβαλε η λειτουργία των νέων καταστημάτων της (στο τέλος του τρίτου τριμήνου φέτος το δίκτυο των ΑΒ αριθμεί 266 καταστήματα).

Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης και στην Ασία αυξήθηκαν κατά 45,4% το τρίτο τρίμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό, στα 21 εκατ. ευρώ, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 2,7% από 2,2%, κυρίως λόγω των βελτιώσεων σε Ελλάδα, Ρουμανία και Σερβία. Όπως εκτιμά η διοίκηση του ομίλου συνολικά για το 2012, η ΑΒ θα διατηρήσει τις αντοχές της σε μια αβέβαιη αγορά… Για τον όμιλο Delhaize συνολικά το τρίτο τρίμηνο του 2012 έκλεισε με έσοδα 5,8 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,1% σε σχέση με πέρυσι, αλλά τα κέρδη του μειώθηκαν κατά 0,6%.