Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίστηκε από την πλειονότητα των καταναλωτών ως η μάρκα με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία των σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο του θεσμού των Famous Brands, και της αποδόθηκε χρυσό βραβείο για τα 73 χρόνια της προσφοράς της.

Ένα δεύτερο χρυσό βραβείο μέσα στο καλοκαίρι τής απονεμήθηκε στο τριήμερο συμπόσιο του ΣΕΒΤ (29 Ιουνίου-1 Ιουλίου στο Ζάπειο) για τα 100 χρόνια ιστορίας της ελληνικής αγοράς τροφίμων-ποτών, στην κατηγορία «επιχειρήσεις με παρουσία από 70 έως 90 χρόνια». Στο μεταξύ, η εταιρεία εγκαινίασε δύο ακόμα νέα καταστήματα. Το πρώτο τον Ιούλιο στον Ωρωπό (Λ. Χαλκουτσίου και Φαφούτη), έκτασης χώρου πωλήσεων 1.500τμ, με 7 ταμεία, και το έτερο τον Αύγουστο στον Βόλο (Φυτόκου και Σκοπέλου) –το τρίτο της εταιρείας στην πόλη– έκτασης 1.250τμ, με 5 ταμεία. Το πρώτο απασχολεί προσωπικό 45 ατόμων, ενώ το δεύτερο 31. Εξάλλου, ακόμα μια καμπάνια «ΦθηνόΠολύ» υλοποιήθηκε σε όλα τα ΑΒ μεταξύ 27ης Αυγούστου και 15ης Σεπτεμβρίου, προσφέροντας στους πελάτες της εταιρείας προϊόντα σε τιμές μειωμένες έως 50%.