Στις 22 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εσπερίδα του ECR Hellas, με θέμα “Σημαντικότερες παρουσιάσεις από το Συνέδριο του ECR Europe – Μιλάνο 2007”.  Σκοπός της εσπερίδας ήταν η ενημέρωση των στελεχών που είχαν παρακολουθήσει το συνέδριο του ECR Hellas τον περασμένο Μάρτιο για ορισμένα από τα πιο ενδιαφέροντα προγράμματα συνεργασίας λιανεμπορίου και βιομηχανίας, τα οποία αναπτύχθηκαν κυρίως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και παρουσιάστηκαν στο συνέδριο που διοργάνωσε το ECR Europe στο Μιλάνο τον Μάιο.

Η έναρξη των εργασιών της εσπερίδας πραγματοποιήθηκε από τον κ. Μ. Φανδρίδη, πρόεδρο του ΔΣ του ECR Hellas, ο οποίος αναφέρθηκε στη σταθερή και συνεχή συμμετοχή (και με τον ρόλο του ομιλητή) των Ελλήνων στελεχών στα ευρωπαϊκά συνέδρια.
 
Στη συνέχεια ο κ. Α. Βαξεβανέλλης, market & strategy planning manager Gillette Brands & υπεύθυνος antishrinkage Procter & Gamble αναφέρθηκε στο πρόβλημα του Shrinkage, στον ορισμό και στην ανάλυση του προβλήματος, καθώς επίσης και στην προσέγγιση του ECR Europe, όσον αφορά στην αντιμετώπισή του.

Ο κ. Χ. Καλύβας, managing director Reach Further Communications, παρουσίασε ένα νέο για την ελληνική αγορά τρόπο δημιουργίας, λήψης και εξαργύρωσης ηλεκτρονικών κουπονιών που διαθέτουν bar code, μέσω κινητών τηλεφώνων.

Ο κ. Χ. Τσεντεμεΐδης, shopper marketing director mass market Johnson & Johnson, αναφέρθηκε στο θέμα της διαθεσιμότητας των προϊόντων στο ράφι δίνοντας ενδιαφέροντα στοιχεία γύρω από τις ελλείψεις των προϊόντων, σε πιλοτικές εφαρμογές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες είχαν ως στόχο τη μείωση των απωλειών, καθώς και στις προσπάθειες του ECR Europe να μειώσει τις ελλείψεις αυτές κατά 50%. 

Κατόπιν, ο κ. Α. Θεοτόκης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η κα Ρ. Μαρίνου, trade marketing manager Rilken αναφέρθηκαν στη χρήση της τεχνολογίας RFID ως πλατφόρμας για τη συνεργασία λιανέμπορου-προμηθευτή, με σκοπό την υποστήριξη καινοτόμων υπηρεσιών προς τον καταναλωτή στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος SMART.

Ο κ. Γ. Κακιώνης, customer service manager Kraft Foods, παρουσίασε την πρωτοβουλία του ECR Europe να προσεγγίσει με ολοκληρωμένο τρόπο (εργαλεία, βασική μεθοδολογία) το shelf ready packaging.

Ο κ. Γ. Σπηλιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Misko/Barilla, παρουσίασε τη συνεργασία Barilla και Coop Ιταλίας, που αφορούσε στην αξιοποίηση των αρχών του μοντέλου ECR για την εφαρμογή ενός κοινού business plan.

O κ. Π. Νικολαΐδης, group trade marketing & category planning manager Coca Cola HBC παρουσίασε, μέσα από τη συνεργασία των καταστημάτων GS (όμιλος Carrefour) Ιταλίας και της 3Ε Ιταλίας, τον τρόπο με τον οποίο συνδυάστηκαν στοιχεία και ευρήματα διαφόρων ερευνών καταναλωτή/ αγοραστή με στοιχεία scanning της αλυσίδας, προκειμένου να σχεδιαστούν και να δοκιμαστούν στοχευμένες ενέργειες marketing.

Η εσπερίδα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του κ. Ν. Βερόπουλου, αντιπροέδρου του ECR Hellas και μέλους του Executive ECR Europe Board, που αφορούσε στον προσδιορισμό και την πρόβλεψη της κρίσιμης καμπής σε διάφορες μορφές λιανεμπορίου.