Στην επέκταση της αποθήκης του εργοστασίου της Πάτρας, με επένδυση 1,2 εκατ. ευρώ, προχώρησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με στόχο την ενίσχυση της εγχώριας εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας και την υποστήριξη των εξαγωγών.

Το πλάνο επέκτασης της αποθήκης περιλάμβανε αύξηση παραγωγικότητας και αύξηση αποθηκευτικού χώρου: Στις εγκαταστάσεις έχουν πλέον προστεθεί 3.000 τ.μ. ωφέλιμου χώρου, που αντιστοιχούν στην αποθήκευση 20% περισσότερων παλετών προϊόντων. Μέσα από το βελτιωμένο χωροταξικό σχεδιασμό, η εταιρεία προσφέρει καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ανθρώπους της.

Συνολικά, στην αποθήκη του εργοστασίου της Πάτρας απασχολούνται 60 εργαζόμενοι κατ’ έτος. Η επένδυση προσδίδει αυξημένες μακροπρόθεσμες δυνατότητες στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση του εργοστασίου της Πάτρας εντός του ευρωπαϊκού δικτύου του Ομίλου Ηeineken. Η μονάδα εξυπηρετεί απευθείας το πελατολόγιο της εταιρείας σε δυτική και νότια Ελλάδα, μεγάλο μέρος κεντρικής και νησιωτικής Ελλάδας, προμηθεύοντας τα κέντρα διανομής σε Αθήνα και Κρήτη. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανοίξει νέο κεφάλαιο στις εν Ελλάδι δραστηριότητές της.

Η απόρριψη από το Συμβούλιο της Επικρατείας της αίτησης αναίρεσης που είχε καταθέσει κατά της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου για το πρόστιμο των 26,7 εκατ. ευρώ του 2015 από την Επιτροπή Ανταγωνισμού κλείνει έναν κύκλο. Κύκλοι της εταιρείας δήλωσαν στο FOODReporter ότι η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση «δεν επηρεάζει αρνητικά κανέναν από τους δείκτες της εταιρείας, καθώς το πρόστιμο είχε εγγραφεί στον ισολογισμό του 2017».

Ακολουθεί η πλήρης θέση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για το θέμα: «Ενημερωθήκαμε για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και θα είμαστε σε θέση να τοποθετηθούμε αναλυτικά μόλις την έχουμε στα χέρια μας και διαβάσουμε το πλήρες περιεχόμενό της.

Σεβόμαστε απόλυτα την κάθε απόφαση της δικαιοσύνης, αλλά εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα δεν συνάδει με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς: Μόνο το γεγονός ότι ο αριθμός των ζυθοποιιών στην ελληνική αγορά μπύρας κατά την περίοδο του ελέγχου αυξήθηκε από πέντε σε πάνω από 40, ενώ η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποδεδειγμένα απώλεσε πολύ μεγάλο μέρος του μεριδίου αγοράς της, είναι αποδείξεις της υγιούς λειτουργίας του ανταγωνισμού, όπως έχει αποτυπωθεί σε σχετικές αποφάσεις ανάλογων υποθέσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο, οι οποίες αναρωτιόμαστε αν και με ποιο τρόπο ελήφθησαν υπόψη.

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει και μία ακόμη αναμφισβήτητη πραγματικότητα: Η εταιρεία μας επενδύει με συνέπεια και αποτελεσματικότητα εδώ και 60 χρόνια στη χώρα μας, όπως αποδεικνύεται από ανεξάρτητες Μελέτες Κοινωνικού και Οικονομικού Αποτυπώματος.

Όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούμε με διαφάνεια και υπευθυνότητα, βάζοντας πάντα πάνω από όλα τους εργαζομένους μας, τους συνεργάτες μας και τους Έλληνες καταναλωτές οι οποίοι και μας τιμούν διαχρονικά με την εμπιστοσύνη τους».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter